جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ |۱۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 18, 2024
کد خبر: 1193796
۲۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۲
مراسم  تکریم و معارفه امام جمعه بادرود

حوزه/ در مراسمی با تکریم حجت الاسلام عقیلی، حجت الاسلام سید محمدی به عنوان پنجمین امام جمعه بادرود معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان روزگذشته آیین تکریم حجت الاسلام عقیلی و معارفه حجت الاسلام سید حسن سید محمدی به عنوان پنجمین امام جمعه بادرود با حضور نماینده ولی فقیه در کاشان و جمعی از مسئولان و اقشار مختلف مردم در سالن سینما فرهنگ شهرداری بادرود برگزارشد.

حجت‌الاسلام سید حسن سید محمدی امام جمعه جدید در این مراسم معارفه ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا با بیان اینکه از امروز در خدمت مردم خوب و باصفای منطقه بادرود هستم، اظهار داشت: احساس بنده این است که در بادرود چندان غریبه نیستم چون امامزادگان آقاعلی عباس و شاهزاده محمد(ع) عموی بنده هستند.

امام جمعه بادرود، گفت: از همه ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های نیروهای خدوم منطقه در جهت ترویج فرهنگ اهل بیت(ع) و رفع مشکلات استفاده خواهم کرد.

پس از سخنرانی امام جمعه کاشان و امام جمعه سابق بادرود، حکم حجت الاسلام سید محمدی به عنوان امام جمعه جدید شهر بادرود توسط حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی نماینده ولی فقیه کاشان به وی اعطا شد.

شایان ذکراست حجت الاسلام سید محمدی در سال متولد ۱۳۴۷ در دامغان از شهر های استان سمنان در خانواده ای مذهبی دیده به جهان گشود، در سال ۱۳۶۴ وارد حوزه علمیه دامغان شد و پس از طی مقدمات سال ۱۳۷۱ به مدرسه فیضیه قم هجرت کرد، پس از گذراندن دروس سطح حوزه، به مدت ۶ سال در درس خارج آیات عظام فاضل لنکرانی، تبریزی، سبحانی، مکارم شیرازی، جوادی آملی، کسب فیض کرد.

وی همچنین در سال های ۱۳۶۴ در جبهه های نبرد حق علیه باطل در عملیات های کربلای چهار و پنج، و الفجر هشت و بدر شرکت نمود و در طول این سال ها در استان های گیلان، سمنان، تهران و مرکزی به تبلیغ معارف دینی پرداخته و بمدت ۸ سال مدرس و استاد سطوح عالی حوزه علمیه خواهران و برادران شهرستان پاکدشت استان تهران بوده است.

از فعالیت های اجرایی وی نیز می‌توان به معاون مدیر کل بنیاد مستضعفان و جانبازان استان سمنان به مدت سه سال، امام جمعه شهر پرندک شهرستان زرندیه استان مرکزی بمدت ۶ سال و امام جمعه شهرستان رودبار استان گیلان بمدت ۶ سال اشاره کرد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha