جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ |۱۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 18, 2024
حجت‌الاسلام صالحی

حوزه / حجت‌الاسلام صالحی گفت: برخی مسئولان بیشتر از آن که به فکر تأمین نیازمندی دو متر قبر خود باشند به فکر حفظ دو متر میز مسئولیت خود هستند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام شعیب صالحی امام جمعه بندرخمیر، ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان اظهار کرد: برخی مسئولان بیشتر از آن که به فکر تأمین نیازمندی دو متر قبر خود باشند به فکر حفظ دو متر میز مسئولیت خود هستند.

وی افزود: بنده نصیحت میکنم آن مسئولانی را که مصالح مردم را گره به خودخواهی و دنیا طلبی خود میزنند، به خود بیاید قبل از آنکه دیر بشود.

امام جمعه خمیر بیان کرد: با کمال ادب و احترام باید ایستاد و سر تعظیم در مقابل کوه صبر و مقاومت که امروز در مردم غزه و لبنان بروز نموده است فرود آورد

حجت‌الاسلام صالحی ادامه داد: فرمانده مجاهد جبهه مقاومت شهید شد اما نه در غارها و تونل ها، نه به همراه پوششی امنیتی و ترسان از میدان نبرد بلکه در صف اول مقابله با دشمنان اسلام و قرآن به لقاء الله پیوست و حجت خدا بر مؤمنین گشت.

وی اظهار کرد: دشمنان احمق ما گمان می‌کنند با از میان رفتن اجسام، راه و گفتمان مقاومت را متوقف می‌کنند و نمی‌دانند که مادران مسلمان در فلسطین به عشق تربیت فرزندانی از جمله یحیی سنوارها به نوزادان خود شیر میدهند.

خطیب جمعه خمیر افزود: در میانه جنگ سخت باید مراقب جنگ نرم و حمله های منحرف کننده افکار در فضای رسانه های و مجازی بود.

حجت‌الاسلام صالحی ادامه داد: سالهایی است که مجاهدان شبکه مقاومت جنگ با رژیم صهیونیستی را نبرد هویتی و اعتقادی خود می‌دانند و حال آنکه نخست وزیرملعون رژیم صهیونیستی نیز این جنگ را جنگ آخرالزمانی و ماندن و رفتن تعبیر میکند.

وی خاطرنشان کرد: اسرائیل آخرین و مهمترین پازل قدرت کهنه استکبار جهانی در منطقه غرب آسیاست و باید تا آخرین قدم از جبهه مقاومت برای نابودی و شکست آن دفاع کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha