جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ |۱۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 18, 2024
تبریز

حوزه/حجت‌الاسلام علی‌اکبری گفت: تفرقه و اختلاف در هیچ زمانی مورد قبول نیست، دشمن بعد از شهادت شهید رئیسی، امید به تفرقه بین ملت و دولت داشت و دارد.  

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، حجت‌الاسلام محمدرضا علی‌اکبری در خطبه‌های امروز نماز جمعه ماهنشان اظهار داشت: ارزش نماز جمعه نصر و حضور آگاهانه مردم و بیانات مقام معظم رهبری بیش از هزاران موشک بر قلب دشمنان اثر گذاشت.

وی با بیان اینکه مقاومت فرد محور نبوده و با شهادت رهبر و فرماندهان از بین نخواهد رفت، ادامه داد: مقاومت با شهادت فرماندهان قوت و قدرت خواهد گرفت.

امام جمعه ماهنشان، گریزی به سفر رئیس مجلس به بیروت زد و ابراز کرد: این رفتار شهادت‌طلبانه نشان از حمایت قاطع ایران از مقاومت است و حرکت رئیس مجلس برای روایت کردن شجاعت ایرانیان بهترین سمبل است.

وی با تاکید بر اینکه اقدام تاریخی رهبر معظم انقلاب برای اتحاد و همدلی همیشه لازم بوده، بیان کرد: تفرقه و اختلاف در هیچ زمانی مورد قبول نیست، دشمن بعد از شهادت شهید رئیسی، امید به تفرقه بین ملت و دولت داشت و دارد.

حجت‌الاسلام علی‌اکبری تصریح کرد: گفتمان مقاومت در ایران، سوریه، عراق، یمن، لبنان و فلسطین به گونه‌ای است که توانسته است معادلات حاکم بر منطقه غرب آسیا را به نفع مصالح عمومی امت اسلامی دگرگون کند.

وی با بیان اینکه اکنون دشمن به دنبال حفظ موجودیت خویش است، خاطرنشان کرد: این گفتمان از باورهای دینی نشأت گرفته و هرگز ضعیف نشده و با قوت و اقتدار پیش خواهد رفت.

وی تصریح کرد: فضای رسانه‌ای و سایت‌های رسمی دولت حتی در سطح استان توجهی به محصولات تولیدی شهرستان ندارند و کوچک‌ترین اشاره‌ای هم به آن نمی‌شود.

حجت‌الاسلام علی‌اکبری ابراز کرد: مسئولان اراده‌ای بر جذب سرمایه‌گذار حتی سرمایه‌گذاران داخلی اعم از بنیاد علوی و مستضعفان و غیره را هم ندارند تا این مواد معدنی فناوری و صادر شود.

وی ضمن گرامیداشت روز برنامه‌ریزی، گفت: پایه هر برنامه‌ریزی آمار است و هرچه آمار دقیق‌تر باشد برنامه‌ریزی و تصمیمات دقیق اتخاذ خواهد شد.

امام جمعه ماهنشان خاطرنشان کرد: با توجه به آغاز زمان آمار گیری، از مردم مخصوصاً کشاورزان درخواست دارم با آمارگیران همکاری لازم را داشته باشند تا در ادامه برنامه‌ریزی‌ها به صورت صحیح انجام شود.

وی تشریح کرد: هفته گذشته در تریبون مقدس نماز جمعه مطالبه رفع مشکل شرکت کالسمین و رفع موانع تولید را داشتیم که اداره برق به جای مساعدت دوباره اقدام به تهدید قطع برق و کشیدن اجرائیه داشته است.

حجت‌الاسلام علی‌اکبری ادامه داد: بار دیگر از مسئولان استانی می‌خواهم تا مشکل این شرکت تولیدی را رفع کرده و گامی در اجرای منویات مقام معظم رهبری و تحقق شعار سال که جهش تولید با مشارکت مردم بوده بردارند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha