جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ |۱۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 18, 2024
زیاد النخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین

حوزه/ زیاد النخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین شهادت شهید یحیی السنوار رئیس دفتر سیاسی حماس را تسلیت گفت.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، زیاد النخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین شهادت شهید یحیی السنوار رئیس دفتر سیاسی حماس را تسلیت گفت.

النخاله امروز جمعه در یک بیانیه مطبوعاتی گفت: ما امروز برای یک رهبر بزرگ و برجسته در میان رهبران مردم فلسطین سوگواری می کنیم که عمر خود را به عنوان یک مجاهد سپری کرد، مراحل را پشت سر گذاشت و در راه خدا جنگید درنگ نکرد، ضعیف نشد و سلاحش را رها نکرد.

وی افزود: شهادت سنوار نقطه عطفی در تاریخ مبارزات فلسطینی ها بود. او رهبر بزرگ یحیی سنوار است که نامش با بزرگترین نبردی که مردم فلسطین در طول مبارزات طولانی خود انجام دادند، پیوند خورده است. این نبرد طوفان الاقصی است با تمام معانی قهرمانی، فداکاری و جانفشانی که دارد.

رهبر جنبش جهاد اسلامی بیان داشت: ما امروز با ابوابراهیم، رهبر و شهید، وداع می کنیم و شهدا در مسیر جهاد ما به سوی بیت المقدس، نزد پروردگارشان زنده اند، روزی می خورند و زنده اند و پرچم های ما برافراشته و خم نمی شوند.

وی تاکید کرد: ملت فلسطین و مقاومت به خط مقاومت وفادار خواهند ماند و به روح رهبر بزرگ یحیی سنوار نماد جهاد و مقاومت وفادار خواهند ماند و پرچم و روح او را بر دوش خواهند داشت و به او به عنوان رهبر و مبارز تا شهادت افتخار خواهند کرد و این مسیر را به همراه رزمندگان تا پیروزی ادامه خواهند داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha