جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ |۱۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 18, 2024
پرچم حزب الله لبنان | علم حزب الله اللبناني

حوزه/ حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای شهادت یحیی السنوار رهبر طوفان الاقصی، رئیس دفتر سیاسی جنبش را به مردم مجاهد و مظلوم فلسطین، تسلیت گفت.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای شهادت برادر مجاهد یحیی السنوار رهبر طوفان الاقصی، رئیس دفتر سیاسی جنبش را به مردم مجاهد و مظلوم فلسطین، برادران مجاهد ما در جنبش مقاومت اسلامی حماس، امت عربی و اسلامی ما و هر انسان مجاهد، مقاوم و آزاده این جهان، تسلیت گفت.

حزب الله این مصیبت وارده را بویژه به خانواده محترم و ایثارگر السنوار تسلیت گفته و از خداوند منان صبر و شکیبایی و اجر اخروی برای ایشان مسئلت جست.

در این بیانیه آمده است: شهید یحیی السنوار امانت و مشعل رهبری را از شهید اسماعیل هنیه به دوش کشید تا با مجاهدان دلاور و رزمندگان مقاومت، راه مقاومت، فداکاری و جانفشانی را تکمیل کند.

حزب الله بیان داشت: السنوار در مقابل پروژه آمریکا و اشغالگری صهیونیستی ایستاد و برای آن خون خود را نثار کرد تا به شهادت رسید و به بالاترین درجات کرامت و کمال انسانی رسید.

این بیانیه اشاره کرد: ما در حزب الله که در کنار مردم مقاوم و استوار لبنان با پیامدهای تجاوز جنایتکار صهیونیستی روبرو هستیم، بر ایستادگی خود در کنار ملت فلسطین تاکید می کنیم و به وعده الهی و نصرت بندگان باوفایش اطمینان کامل داریم.

حزب الله در پایان گفت: از خداوند متعال خواهانیم که شهید عزیزمان را با رحمت و مغفرت واسعه خود پذیرا باشد و به دل مجاهدانی که وعده پیروزی و عزت و آزادی داده اند، گره بزند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha