شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳ |۱۵ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 19, 2024
فاضلیان

حوزه / حجت الاسلام فاضلیان، جمعه نصر را جمعه بیعت با ولایت نامید و گفت: جمعه نصر، تأکیدی بر عظمت پیوند امت با امامت و ولایت بود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، حجت‌الاسلام‌ سیدحسن فاضلیان امام جمعه موقت همدان امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه همدان، با اشاره به سالروز حماسه دانش‌آموزی ۳۰ مهر در همدان، اظهار داشت: ۳۰ مهر سال ۱۳۵۷ یادآور حماسه دانش‌آموزان همدانی علیه رژیم شاه است که تظاهرات آنها توسط عوامل رژیم پهلوی به خاک و خون کشیده شدند.

وی افزود: پس از این حادثه حضرت امام(ره) از پاریس و آیت‌الله گلپایگانی از قم پیام‌هایی صادر کردند.

حجت الاسلام فاضلیان، با تأکید بر اینکه حماسه ۳۰ مهر همدان پایه و اساس قیام ۱۳ آبان در دانشگاه تهران شد، ابراز کرد: نسل جوان باید با این رشادت‌ها، شهامت‌ها، جهاد و مقاومت‌ها آشنا شوند.

وی با اشاره به خطبه ۲۷ نهج‌البلاغه که به نام جهادیه شناخته می‌شود، خاطرنشان کرد: مصداق جهاد در راه خدا را امروز در لبنان، ایران، یمن و جای جای جبهه مقاومت می‌بینیم.

امام جمعه موقت همدان، با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی، خاطرنشان کرد: در عملیات‌ وعده صادق ۲ موشک‌های ایران مقتدرانه به اهداف پیش‌بینی شده نظامی و استراتژیک اصابت کرد، اما صهیونیست‌ها کودکان و زنان و مردم بیگناه را هدف قرار می‌دهند.

وی ادامه داد: پس از این عملیات، جمعه نصر به امامت رهبر معظم انقلاب با حضور میلیونی مردم برگزار شد که نشان از عظمت پیوند امت با امامت بود و آن را می‌توان وعده صادق ۳ نامید.

حجت الاسلام فاضلیان، جمعه نصر را جمعه بیعت با ولایت نامید و گفت: با توسل، ایمان به خدا، مقاومت و صبر پیروزی حاصل می‌شود و این نیاز امروز جامعه ماست.

وی اظهار کرد: توسل به حضرت زهرا(س) راهگشای مسیرهای سخت بوده که ما هم با تمسک به نام ایشان برای جبهه مقاومت پیروزی خواستاریم.

امام جمعه موقت همدان، تصریح کرد: همچنین لازم است تا حمایت همه‌جانبه مسلمانان از جبهه مقاومت به‌ویژه در بُعد مالی مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha