شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳ |۱۵ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 19, 2024
سیرجان

حوزه / حجت الاسلام مسلمی‌زاده گفت: بزرگ‌ترین عنایت الهی به جهان اسلام وجود رهبری شجاع، مقتدر و حکیم است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کرمان، حجت‌الاسلام مسلمی‌زاده امام جمعه سیرجان در خطبه‌های نماز جمعه، با اشاره به وضعیت کنونی جهان اسلام و ددمنشی و گرگ‌صفتی دشمن صهیونیستی، اظهار داشت: رژیم جعلی صهیونیستی با وجود اینکه می‌داند با ترور شخصیت‌های برجسته مقاومت، این حرکت بالنده متوقف نمی‌شود، اما باز هم به جنایات خود ادامه می‌دهد.

وی افزود: سخنگوی گردان‌های عزالدین قسام در سخن زیبایی می‌گوید، اگر قرار بود با این ترورها، حرکت مقاومت به پایان برسد، همان ۹۰ سال پیش که رهبر بزرگ فلسطینی‌ها جناب شیخ عزالدین القسام به شهادت رسید، باید مقاومت تعطیل می‌شد، اما امروزه جایگاه والای مقاومت در جهان اسلام، قابل مقایسه با گذشته نیست.

وی خاطرنشان کرد: در هفتم اکتبر سال گذشته، بعد از نیم قرن نیروهای مقاومت توانستند وارد سرزمین‌های اشغالی شوند، حملات سنگین کنونی بر ضد صهیونیست‌ها در هیچ برهه‌ای از تاریخ سابقه نداشته است.

امام جمعه سیرجان، بزرگ‌ترین و مهم‌ترین عنایت الهی به جهان اسلام را وجود رهبری شجاع، مقتدر و حکیم دانست و خاطرنشان کرد: رهبری که با یک جمله می‌تواند تمام معادلات منطقه را تغییر دهد، از بزرگ‌ترین نعمت‌های خداوند به ماست، رهبر فرزانه انقلاب در نماز جمعه نصر فرمودند حرکت رزمندگان فلسطینی در طوفان‌الاقصی حرکتی درست، منطقی و قانونی بود، یعنی هم از حیث اسلام و قوانین الهی، هم از جهت قانون اساسی کشور ما و هم از منظر قوانین بین‌المللی این حرکت، حق فلسطینی‌ها بود.

حجت‌الاسلام مسلمی‌زاده، به تشریح چرایی کمک به محور مقاومت پرداخت و ابراز کرد: اگر کسی مورد تجاوز دشمن قرار گرفت همه کشورهای مستقل و انسان‌دوست وظیفه دارند به کمک او بشتابند، همچنان‌که در هنگام وقوع حوادثی نظیر زلزله نهادهای بین‌المللی مثل صلیب سرخ و هلال احمر و نیز کشورهای مختلف به یاری آسیب‌دیدگان می‌شتابند، چه عرصه‌ای مهم‌تر از اینکه بیش از ۵۰ هزار نفر انسان بی‌گناه توسط دژخیمان صهیونیست کشته شده‌اند و نسبت به شخصیت‌های مؤثر در جهان اسلام همچون شهید سیدحسن نصرالله، اسماعیل هنیه و اخیراً جناب یحیی السنوار، جوخه ترور به راه انداخته‌اند.

وی تأکید کرد: در کنار مبانی اسلامی و قانونی کمک به محور مقاومت، این اقدام مستند منطقی و عقلایی دارد و در حقیقت کمک به کشور خودمان نیز هست، استکبار آمریکایی و دشمن صهیونیستی این فکر را در سر می‌پرورانند که جمهوری اسلامی را مورد سلطه خود قرار دهند.

وی ابراز کرد: بی‌اعتنایی ما به جبهه مقاومت در لبنان، فلسطین و سوریه، بدین معناست که اجازه دهیم تا دشمن به پشت مرزهای ما راه یابد و آن وقت به فکر دفاع باشیم، این منطق، یک منطق جاهلانه است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha