جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ |۱۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 18, 2024
انار

حوزه/ امام جمعه انار با اشاره به حملات اخیر رژیم صهیونیستی بیان کرد: رژیم صهیونیستی در اهداف خود در مقابل جبهه مقاومت ناکام ماند، یکی از اهدافی که رژیم صهیونیستی در آن ناکام ماند آزادی اسرا ونابودی حماس بود که با جبهه مقاومت روبرو شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کرمان، حجت‌الاسلام علی‌اکبر علیدادی سلیمانی امام‌جمعه شهرستان انار در خطبه‌های نمازجمعه این هفته گفت: یکی از معیارهای سنجش اعمال نزد خداوند تقوا است و گرامی‌ترین افراد نزد خداوند با تقواترین آنهاست.

وی در ادامه با اشاره به حملات اخیر رژیم صهیونیستی بیان کرد: رژیم صهیونیستی در اهداف خود در مقابل جبهه مقاومت ناکام ماند، یکی از اهدافی که رژیم صهیونیستی در آن ناکام ماند آزادی اسرا ونابودی حماس بود که با جبهه مقاومت روبرو شد.

امام جمعه انار در ادامه با اشاره به اقتصاد اسرائیل خاطرنشان کرد: در مسئله اقتصاد شاهد تعطیلی کسب کارها در اسرائیل هستیم که چهل هزار تجارت در اسرائیل تعطیل شده است وهمچنین چهل ویک میلیارد دلار کسری بودجه که اقتصاد اسرائیل را در مرز فروپاشی قرار داده‌ است.

وی گفت: اسرائیل برای اولین بار از لیست جذب مهاجران ثروتمند خارج شد و امروز۱۵۰ هزار آواره روی دست اسرائیل است.

خطیب جمعه شهرستان‌ انار افزود: حکومت پریشان رژیم صهیونیستی که در تمام دانشگاه‌های دنیا علیه آنها شعار می‌دهند، امروز با رهبری معظم انقلاب در آن نماز جمعه نصر و به یاد ماندنی، موج امیدواری وبیداری را در جبهه مقاومت ایجادکرده است، این نماز جمعه برای دشمن پیام دارد و در همان برهه رییس مجلس و وزیر امور خارجه به لبنان سفر کردند و پیام حمایت ایران از حزب‌الله را ابلاغ کردند.

حجت الاسلام علیدادی‌سلیمانی با اشاره به هفته تربیت بدنی گفت: یکی از مسائل مهم در جامعه غنی سازی اوقاف فراغت است، که مهمترین کمک برای غنی سازی اوقات فراغت حمایت از ورزش می‌باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha