جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ |۱۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 18, 2024
زر

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: به خودم و همه ائمه جمعه توصیه می‌کنم خواسته‌های مقام معظم رهبری در تقویت و پیشبرد امور دینی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی را در نظر داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی امروز در مراسم تکریم و معارفه امام جمعه آران و بیدگل در کانون شهید عربیان، به ۳۶ سال خدمت حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی در سنگر نماز امامت جمعه اشاره کرد و اظهار داشت: امام سجاد(ع) در صحیفه سجادیه می‌فرماید، جایگاه امام جمعه جایگاه معصوم است.

وی با اشاره به ابعاد شخصیتی امام جمعه سابق آران وبیدگل، یادآور شد: حجت الاسلام سلیمانی سنگر خودش را در حوزه و دانشگاه به خوبی حفظ کرد، ضمن اینکه همسر امام جمعه سابق آران و بیدگل نیز مدیر مدرسه علمیه خواهران بود و در امور فرهنگی نیز توانمند است.

وی پیگیری رفع مشکلات شهرستان را از ویژگی‌های بارز حجت الاسلام سلیمانی عنوان کرد و یادآور شد: مشکلاتی که در شهرستان قابل حل بود برای آن تلاش می‌کرد و مسائلی هم که قابل انجام نبود با مراجعه به حقیر در استان و کشور برطرف می‌نمود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی، نماز جمعه آران و بیدگل را از نظر تعداد شرکت کننده در ردیف نماز جمعه‌های ممتاز استان و کشور دانست و یادآور شد: ممتاز بودن نماز جمعه این شهرستان نشان از جایگاه ویژه روحانیت و معنویت این شهرستان دارد.

نماینده ولی فقیه در کاشان، ضمن قدردانی از خدمات امام جمعه سابق آران و بیدگل و خانواده حجت الاسلام سلیمانی، برای حجت الاسلام علیرضا فرهنگ امام جمعه جدید این شهر آرزوی موفقیت کرد.

وی جهادی بودن را از ویژگی‌های امام جمعه جدید این شهر عنوان کرد و یادآور شد: حجت الاسلام فرهنگ تابستان‌ها به اتفاق خانواده در سخت‌ترین شرایط در جاهایی که نیاز به مبلغ دینی داشت، حضور پیدا می‌کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی، با بیان اینکه حجت الاسلام فرهنگ، اهل قلم می‌باشد، ابراز کرد: تاکنون ۸ کتاب از امام جمعه آران و بیدگل چاپ شده که هفت کتاب آن با محور اخلاق، آرامش و کتاب دیگر با موضوع امام جمعه تراز می‌باشد.

عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه تجربه امام جمعه جدید آران و بیدگل در شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان اصفهان کمک بزرگی به راهبری شهرستان آران و بیدگل می‌کند، اظهار کرد: به خودم و همه ائمه جمعه توصیه می‌کنم خواسته‌های مقام معظم رهبری در تقویت و پیشبرد امور دینی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی را در نظر داشته باشند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha