جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ |۱۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 18, 2024
عبادی زاده

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده گفت: امروز شاهد  روشن‌تر شدن مشعل مقاومت در دنیا هستیم و جبهه مقاومت متحد از دستاوردهای مقاومت است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان، ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس ضمن سفارش به تقوای الهی اظهار داشت: امروز منطقه غرب آسیا و قلب دنیا دستخوش تحولاتی است و این تقابلی که بین جبهه مقاومت و نظام استکبار جهانی اتفاق افتاده، یک پایان دارد و آن پیروزی جبهه مقاومت است.

وی افزود: دشمن از همه ابزارهای خودش برای پیروزی در این جنگ سرنوشت ساز استفاده می‌کند و در پیچ تاریخی تحولات آینده را ترسیم و در سخت‌ترین شرایط باید مسیر آینده خود را مشخص کند، لذا پایان این جنگ پیروزی یک طرف و شکست طرف دیگر است.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان بیان کرد: جبهه مقاومت نمی‌تواند در مقابل این ددمنشی‌ها تسلیم شود، زیرا که تا جبهه یک میزانی به نفع آنها می‌شود دوباره سودای نیل تا فرات بر سر زبان دشمن جاری می‌شود، از طرفی صهیونسیت‌ها نمی‌توانند عقب بکشند چون پایان تفکر پوشالی نظام استکبار جهانی که رژیم صهیونیستی را در منطقه کاشته، دستخوش تحول می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده عنوان کرد: رهبر حکیم انقلاب در چشم انداز آینده فرمودند، پیروزی از آن حزب الله و جبهه مقاومت است و در این شکی نداشته باشید که پایان تقابل بین حق و باطل به اینجا ختم خواهد شد.

وی اظهار کرد: صهیونیست‌ها به کمک آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها و نظام‌های جاسوسی، لطمات و ضرباتی را در ترور فرماندهان حزب الله و حماس اعمال کردند و این رژیم در ترور موفق است، اما در میدان توانایی مقابله با سه گردان حزب الله را ندارد و بعد از چند روز هنوز نتوانسته در خاک لبنان پیشرفتی داشته باشد.

امام جمعه بندرعباس تصریح کرد: در جنگ‌های پیشین بین لبنان و رژیم صهیونیستی ماشین جنگی آنها چند روزه به دروازه بیروت می‌رسید، اما امروز قاعده فرق دارد و افسانه شکست ناپذیری رژیم صهیونیستی بر باد رفته است.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده به دستاوردهای جبهه مقاومت در جنگ اخیر اشاره کرد و یادآور شد: امروز تجلی وحدت شیعه و سنی را در جهان اسلام و بویژه لبنان مشاهده می‌کنید.

وی اضافه کرد: امروز شاهد روشن‌تر شدن مشعل مقاومت در دنیا هستیم و لبنان متحد و جبهه مقاومت متحد را می‌بینید و این دستاورد مقاومت است.

امام جمعه بندرعباس، با بیان اینکه جبهه مقاومت فکر سخت‌ترین شرایط را کرده است، ابراز کرد: رهبر مقاومت لبنان را شهید کردند، اما می‌بیند که حزب الله صهیونسیت‌ها را غافل گیر می‌کند و با فقدان راهبرد مشخص در بن بست دچار شده‌اند، حتی برای خوراک رسانه‌ای تهدیدهایی علیه جبهه مقاومت مطرح می‌کنند، اما تنها برگ برنده آنها ترور است.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده ابراز کرد: برخی به مردم آدرس غلط ندهند، ریشه همه جنگ‌ها و گرفتاری‌ها آمریکایی‌ها هستند که با عملکرد خود آبروی نداشته سازمان‌های بین المللی را ریخته‌اند و نهادهای بشری که خودشان بعد از جنگ جهانی در دنیا ساخته‌اند همه را بر باد دادند و بدانند که صهیونیست ها دیگر به قبل از طوفان الاقصی باز نخواهند گشت.

با چالش مهاجرتی روستا به شهر مواجه هستیم

وی تأکید کرد: با چالش مهاجرت روستاییان به شهر در هرمزگان مواجهه هستیم که سبب شده حاشیه نشینی در کلان شهر بندرعباس افزایش یابد که باید تدابیر اندیشیده شود.

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان خاطرنشان کرد: سطح فقر در روستاها بخاطر نبود شغل بالا است و انگیزه را برای مهاجرت فراهم می‌کند، کشاورزی و دامداری هنوز در روستاها به سبک سنتی است، لذا باید کمک کرد تا زیر ساخت‌ها به سمت کشت نوین حرکت کند و امکانات آموزشی و رفاهی و اجتماعی برای روستاییان فراهم شود تا انگیزه آنها برای ماندن در روستا تقویت شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده یادآور شد: فرزندان روستاها دیگر به شغل پدران خود پایبند نیستند و تصویر آینده‌ای روشن‌تر را برای خود در شهرها جستجو می‌کنند، به سبب اینکه در شهرها امکانات بیشتری وجود دارد.

ضرورت تقویت ورزش روستای در هرمزگان

وی با اشاره به هفته تربیت بدنی گفت: جوانان باید نسبت به ورزش عنایت بیشتر داشته باشند، اگر فکر سالم می‌خواهیم باید بدن سالم داشته باشیم پس ضروری است وضعیت ورزش را ارتقا دهیم.

امام جمعه بندرعباس تأکید کرد: امروز جوانان هرمزگانی در ورزش‌های قهرمانی در سطوح کشوری و بین المللی، روند چشم گیری دارند و موفقیت‌هایی به دست آورده‌اند، اما ورزش را در محیط‌های روستای نیز بایستی تقویت کرد.

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha