جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
حجت‌الاسلام عبادی زاده

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده گفت: این همه جنایت صهیونیست‌ها در غزه و به تازگی هجوم آنان به لبنان و کشتار مردم بی‌دفاع دستاوردی برای امنیت آنها نخواهد داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده امام جمعه بندرعباس امروز در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی راهبرد جنایات خود در غزه را در لبنان نیز در حال پیاده کردن است، اظهار داشت: خوی جنایتکاری صهیونیست‌ها به گونه‌ای است که وقتی رزمندگان حزب‌الله مراکز نظامی آنان را مورد هدف قرار می‌دهند، آنان به مراکز مسکونی مردم موشک می‌زنند و خون انسان‌های بی‌گناه را به زمین می‌ریزند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با بیان اینکه حزب الله برآمده از مردم لبنان و در دل و جان مردم این کشور است، خاطرنشان کرد: می‌خواهند با حمله به مردم بی‌دفاع لبنان و کشتن زنان و کودکان، مردم لبنان را در برابر حزب الله قرار دهند، اما حزب الله برآمده از عمق دل و جان مردم این کشور است و تلاش آنها به شکست مفتضحانه‌ای برای خودشان بدل خواهد شد.

وی مطرح کرد: سکوت مجامع جهانی و سازمان ملل و شورای امنیت در برابر جنایات صهیونیست‌ها در غزه، سبب تشدید جنایات آنان علیه مردم لبنان شده، ولی حزب الله درس خوبی به صهیونیست‌ها خواهد داد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده ابراز کرد: اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها با فرستادن سلاح برای صهیونیست‌ها و حمایت بی‌چون و چرای از این رژیم در جهان در جنایات و کودک کشی این رژیم شریک هستند و نمی‌توانند نسبت به آن خود را کنار بکشند.

امام جمعه بندرعباس گفت: حزب الله هنوز از بخش بزرگی از تجهیزات و ادوات خود استفاده نکرده و نهایتا با شلیک یک موشک سبب به وجود آمدن عمق وحشت در سرزمین‌های اشغالی شد، این‌ها نشانه آن است که بنیان این رژیم به شدت سست است.

وی در بخش دیگر از خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به هفته دفاع مقدس، موضوع بازخوانی دستاوردهای دفاع مقدس و نیز مجاهدت رزمندگان اسلام در جبهه‌ها را بسیار مهم خواند و تصریح کرد: نسل امروز ایران باید بداند که در گذشته چه مجاهدت‌ها و تلاش‌ها و خون دل‌هایی برای حفظ این سرزمین صورت گرفته است.

امام جمعه بندرعباس از یادگاران دفاع مقدس خواست: نسبت به موضوع تبیین دستاوردهای دفاع مقدس کوشا باشند و دستگاه‌های مسئول نیز نسبت به ثبت این روایات و خاطرات مجدانه عمل کنند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده، خواستار به‌کارگیری نخبگان برای حل مسائل و مشکلات کشور شد و تصریح کرد:توجه به گفتمان نخبگانی برای یافتن راه حل در زمینه حل مشکلات یک اصل است که باید مد نظر مسئولان باشد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha