جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
ن

حجت الاسلام والمسلمین بارانی ضمن توصیه به مراقبت از نفوذ پیاده نظام دشمن در ارکان مختلف کشور افزود: وزارت خانه ها در سیاست گذاری ها؛ تصمیم گیری ها؛ اقدامات و انتصابات: جبهه و اراده دشمن را ببینند و مصوبات خلاف مبانی دینی و انقلابی و انتصابات افراد زاویه دار و سابقه دار در مخالفت با نظام و انقلاب صورت نگیرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام بارانی خطیب نماز جمعه شهرستان رودان در اجتماع باشکوه نمازگزاران در مسجد میرکمال الدین رهبر عالیقدر انقلاب را پرچمدار جهاد تببین معرفی و افزود: جهان امروز مواجه با جنگ روایت هاست و اگر ما نتوانیم روایت سریع و دقیق و هنرمندانه را از حوادث دیروز و امروز داشته باشیم قطعا دشمن برای فرزندان ما روایت خواهد کرد لذا باید دلسوزان انقلاب بیش از پیش وارد میدان جهاد تبیین بشوند.

وی جاذبه های سیاسی و معنوی را دو رکن مهم صدور نرم انقلاب در دنیا و عامل مخالفت مستکبرین با نظام اسلامی ارزیابی و تصریح کرد: منطق مستحکم قرآنی بر مقاومت و ایستادگی در برابر زورگویان و ایمان دینی و اسلامی نظام اسلامی برای ملت های دنیا جاذبه ایجاد کرده است لذا دشمن به هر بهانه ای به دنبال کاهش و تضعیف این جاذبه هاست و جنگ نظامی؛ تحریم اقتصادی؛ ترور و تهدید دانشمندان علمی و نفوذ در بدنه نظام اسلامی در همین راستا صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به مقاومت بی نظیر ملت بزرگ ایران در برابر توطئه های مختلف دشمن گفت:یکی از مهمترین اقدامات دشمن به موازات سایر کارها ؛مساله نفوذ در بدنه نظام اسلامی است اما باید بدانند که ملت ایران باز هم این اجازه را به دشمن نخواهد داد و مسئولان ما بدانند و دقت کنند که این پرچم نفوذ فرهنگی و سبک زندگی دشمن نباید در داخل کشور در دستگاه‌های مختلف برافراشته بشود.

امام جمعه رودان ضمن توصیه به مراقبت از نفوذ پیاده نظام دشمن در ارکان مختلف کشور افزود: وزارت خانه ها در سیاست گذاری ها؛ تصمیم گیری ها؛ اقدامات و انتصابات جبهه و اراده دشمن را ببینند و مصوبات خلاف مبانی دینی و انقلابی و انتصابات افراد زاویه دار و سابقه دار در مخالفت با نظام و انقلاب صورت نگیرد.

وی با تاکید بر تعریف مشخص از معنای وفاق ملی و تعیین دایره این وفاق خاطر نشان کرد: قطعا وفاق ملی موجب عظمت ملت و پیشرفت کشور خواهد شد اما وفاق با چه کسانی؟! آیا می‌شود با افرادی که هم نوای با دشمن به دنبال براندازی نظام اسلامی و در کف خیابان شعار( اصل نظام نشانه است) را فریاد می‌زنند،وفاق داشت؟! آیا با افرادی که در فتنه های گوناگون در صف مخالفان انقلاب بوده اند ، بدون توبه و اظهار پشیمانی می‌شود وفاق داشت؟!

رییس شورای فرهنگ عمومی رودان ضمن تجلیل و قدردانی از اجرای نمایش میدانی دفاع مقدس و دفاع از حرم در صحن امامزاده شاه قطب الدین حیدر(ع)با تاکید بر گزارش دهی هنرمندانه و تبیینی دفاع مقدس گفت: باید ایثارگران ما با کمک هنرمندان به میدان بیایند و در قالب های مختلف دفاع مقدس و میدان های مختلف جهاد ملت ایران را روایت نمایند تا نسل جدید بیش از پیش با این عوامل بزرگی و عزت ملت آشنا بشوند.

امام جمعه رودان با اشاره به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی با حمایت امریکایی ها در لبنان اذعان کرد: رژیم صهیونیستی و ایالات متحده آمریکا در یکسال اخیر بی آبرو تر از قبل شده اند و با وجود جنایات گسترده نتوانستند به اهداف خود دست یابند لذا دست به حمله به لبنان زدند اما به فضل الهی همانطوری که تاکنون مقاومت در اوج عزت است قطعا پیروزی نهایی نیز با جبهه مقاومت خواهد بود.

حجت الاسلام بارانی با اشاره به برخی طعن و کنایه ها به جوانان انقلابی در فضای رسانه ای گفت:جوانان مومن و انقلابی در بزنگاه ها همواره پا در رکاب انقلاب و ولایت بوده اند و حماسه دفاع از حرم یکی از ده‌ها نمونه این ایستادگی و فداکاری هاست لذا به افراد غافل توصیه میکنم نگاه خود را نسبت به این عزیزان مومن و حزب اللهی اصلاح کنند .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha