جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
تصاویر/ آیین عبادی سیاسی و وحدت بخش جمعه

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین کریمی تبار گفت: در برابر نفوذی‌ها باید هوشیار بود و لذا از مسئولان می‌خواهیم تا به وظایف خود در این زمینه عمل کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ایلام، حجت‌الاسلام والمسلمین کریمی تبار در خطبه‌های امروز نماز جمعه ایلام با اشاره به مسئولیت سنگین وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه در مقابله با نفوذی‌های پنهان و آشکار، اظهار داشت: اگر کسی برای براندازی نظام جمهوری اسلامی اقدام کرده و دستگیر شده، نباید در جایگاه حساس به‌کار گمارده شود.

وی به فداکاری‌های رزمندگان در دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: ملت ایران نمی‌پذیرد پرچم‌های نفوذ فرهنگی و سبک زندگی دشمن در کشور برافراشته شود.

امام جمعه ایلام همچنین به خطر نفوذ دشمن در ترور شخصیت‌های برجسته نظام و دانشمندان هسته‌ای اشاره کرد و یادآور شد: باید به آثار آشکار نفوذ در بدنه حکومت توجه کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین کریمی تبار تأکید کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی محصول خون شهدای فراوانی است و ما موظف به اجرای قوانین اسلام هستیم، تغییر سبک زندگی اسلامی به سبک زندگی غربی قابل‌قبول نیست.

وی با بیان اینکه سفر رئیس‌جمهور به مجمع عمومی سازمان ملل متحد فرصتی بود تا از مظلومیت جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت سخن گفته شود، گفت: موضع‌گیری رئیس‌جمهور در سازمان ملل قابل تحسین بود.

وی تأکید کرد: سران صهیونیست جنایت‌های وحشتناکی علیه مردم مظلوم فلسطین و غزه مرتکب شده‌اند.

وی به حادثه تلخ جان‌باختن کارکنان معدن طبس اشاره کرد و از مسئولان خواست تا نظارت جدی بر ایمنی کارگران داشته باشند.

حجت‌الاسلام والمسلمین کریمی تبار، خواستار توجه به ظرفیت‌های استان ایلام در زمینه گردشگری مذهبی و سلامت شد و اظهار کرد: حمایت همه‌جانبه برای ایجاد اشتغال و درآمدزایی در این حوزه باید مد نظر مسئولان باشد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha