جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
تبریز

حوزه/ یکی از ائمه جمعه زنجان، گفت: اشغالگران صهیونیست در منطقه بزودی با رسوایی تمام زمین خواهند خورد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، حجت الاسلام حکیمی‌فر در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهرستان دندی با اشاره به حوادث تلخ معدن جوی طبس، اظهار داشت: حادثه طبس و از دست دادن ۵۰ هموطن دل همه ایرانیان را داغدار کرد.

وی با بیان اینکه دشمنان از هر فرصتی برای انحراف افکار جهانیان از جنایات صهیونیستها در لبنان و غزه بهره می‌برند، افزود: تروریست‌های رسانه‌ای غرب برای انحراف جامعه جهانی از باند تروریستی صهیونی در غزه و لبنان شروع به جو سازی علیه جمهوری اسلامی ایران کردند، لذا ما ضمن تقدیر از تلاش‌های مسئولین در همراهی و خدمت‌رسانی به خانوادهای داغدار کارگران و مجروحین حادثه انفجار، به هوشیاری مردم در برابر تحریفات رسانه‌های تروریستی هدایت شده از غرب تاکید می‌کنیم.

امام جمعه دندی، ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی درحمله به لبنان، گفت: رژیم صهیونیستی دست از پا درازتر از غزه به سمت جنوب لبنان هجوم آورده و دیوانه‌وار با حملات ترکیبی اخیر به لبنان، نشان داد که بی‌حساب و کتاب همه کارت‌های خود را در برابر حزب الله رو می‌کند، اما در یک سردرگمی راهبردی برای تعیین اهداف اصلی جنگ، نجات از بحران‌ها و کسب پیروزی به سر می‌برد.

حجت الاسلام حکیمی‌فر، با بیان اینکه اشغالگران صهیونیستی در منطقه بزودی با رسوایی تمام زمین خواهند خورد، ابراز کرد: حزب الله بازوی اسلام است، صهیونیست‌ها با فرزندان امیرالمومنین(ع) در افتادند که فاتح خیبر بود، بزودی حیفا و اورشلیم و شهرهای دیگر فلسطین از دست صهیونیست‌های تروریست اشغالگر، آزاد خواهد شد.

امام جمعه دندی تأکید کرد: فرود هزاران موشک در عمق سرزمین‌های اشغالی و هدف قرار گرفتن زیرساخت‌ها و تاسیسات برق و انرژی و کارخانه‌ها و بنادر و فرودگاه‌ها که در تیررس موشک‌های مقاومت قرار دارند، سرزمین‌های اشغالی را در بحران عمیقی فرو برده است.

حجت الاسلام حکیمی‌فر با بیان اینکه ما آماده جانثاری در کنار رزمندگان مقاومت در لبنان بر علیه غده سرطانی صهیونیست هستیم، خاطرنشان کرد: همانطوری که مقام معظم رهبری فرمودند، یک کشور اسلامی یعنی فلسطین، به دست خبیث‌ترین کفّار عالم غصب شده و حکم قطعی و شرعی این است که همه تلاش کنند فلسطین و مسجدالاقصی را به صاحبان اصلی آن بازگردانند.

امام جمعه دندی به مواضع رئیس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل اشاره کرد و گفت: مواضع شفاف جمهوری اسلامی ایران دفاع از فلسطین و بیرون راندن اشغالگران از این سرزمین است.

وی ادامه داد: حضور تروریسم دولتی آمریکا در خاورمیانه و ایجاد پایگاه‌های نظامی بزرگترین تهدید برای مردم منطقه و تقویت شرارت و جنایت رژیم صهیونیستی است.

حجت الاسلام حکیمی‌فر به روز جهانگردی و گردشگری نیز اشاره کرد و یادآور شد: بخش انگوران دارای قابلیت‌های گردشگری فراوانی است که باید مسئولین برای ایجاد تسهیلات بین اهالی روستاهای مورد هدف گردشگری موجب جذب گردشگر به منطقه شوند.

امام جمعه دندی خواستار تسریع در گازرسانی روستاهای قوزیجاق و کاکا و گلابلو شد و تأکید کرد: با توجه به سردسیر بودن این روستاها انتظار می‌رود مسئولین تمام تلاش خود برای رساندن گاز به این روستاها انجام دهند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha