جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
امام جمعه سیراف

حوزه/ حجت‌الاسلام عاشوری گفت: مدارس سیراف با کمبود شدید معلم مواجه است که در جلسه‌ای که با مدیریت آموزش و پرورش کنگان برگزار شد، قول مساعد داده شد و ما منتظریم هر چه زودتر این وعده عملی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام صادق عاشوری امام جمعه سیراف در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با بیان حدیثی از امام صادق(ع)، زاهدترین مردم را کسانی که ترک حرام می کنند دانست و اظهار داشت: پارساترین مردم کسانی هستند که در برخورد با شبهه درنگ کرده و با احتیاط عمل می‌کنند.

وی با اشاره به چند نکته مهم و راهبردی در تحلیل درست وقایع، اضافه کرد: حوادثی از قبیل جنگ و انفجار در طبس در دنیای امروز احتمال وقوع شان وجود دارد، ولی آنچه که مهم است این است که این گونه رخدادها معمولا دستخوش تحریف می‌شود.

وی افزود: وقایع اخیر نیازمند تحلیل مناسب است تا از تحریف در امان بماند.

حجت‌الاسلام عاشوری گفت: درک درست از جنگ و دفاع ترکیبی و تلاش برای تحلیل‌های چند وجهی و از طرفی پرهیز از تحلیل‌های نقطه‌ای، تک بعدی و شتاب زده در کنار پیش بینی حکیمانه آینده، از ویژگی‌های مهم تحلیل صحیح و کامل است.

امام جمعه بخش سیراف، خاطرنشان کرد: عملیات پیجری دشمن در لبنان به ما می‌آموزد که بد بینی به دشمن باید جزئی از زندگی ما شود، زیرا هر فناوری ظاهرا انسان دوستانه‌ای ممکن است سلاح دشمن برای نابودی انسان‌ها باشد.

وی خود اتکایی و توجه به ظرفیت خود را موجب کاهش آسیب‌های احتمالی دانست و اظهار کرد: در مسائل و موضوعات پیرامون خود بلند نظر باشیم.

وی ضمن ابراز گلایه‌مندی از شورای شهر شیرینو، تصریح کرد: سزاوار نیست که بیش از یک سال از ارتقای روستای شیرینو به شهر بگذرد ولی متأسفانه تکلیف شهردار مشخص نباشد.

حجت‌الاسلام عاشوری بیان کرد: در حالی که همه پروژه‌ها بلاتکلیف و کارهای روزمره مردم زمین مانده، شورا درگیر اختلافات داخلی است.

وی با انتقاد از وضعیت آموزشی ابراز کرد: مدارس سیراف با کمبود شدید معلم مواجه است که در این زمینه طی جلسه‌ای که در دفتر امام جمعه با مدیریت آموزش و پرورش کنگان برگزار شد، قول مساعد دادند و ما منتظریم هر چه زودتر این وعده عملی شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha