شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳ |۲۴ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 28, 2024
عاشوری

حوزه/ امام جمعه سیراف از نگرانی مردم این شهر از خطرات تردد کامیون‌ها و تانکرهای و سوخت در این شهر خبر داد و گفت: اگر خدای نکرده این گازها نشتی پیدا کند فاجعه‌ای جبران ناپذیر در داخل شهر ایجاد می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام محمدصادق عاشوری، امام جمعه سیراف در استان بوشهر درباره معضل تردد کامیون‌ها در شهرستان بیان کرد: تردد کامیون و ماشین‌های سنگین و بونکرهای سوخت در شهر باعث ناراحتی و نگرانی مردم شده و آسایش آنان را مختل کرده است.

وی افزود: شرکت پارساپیدار و دیدگاز کامیون‌ها و تانکرهایی دارند که گاز مایع از فاز ۱۳ بارگیری می‌کنند و قبل از بارگیری باید سه تا چهار روز در نوبت بمانند و گاهی بعد از بارگیری در داخل شهر تردد می‌کنند.

امام جمعه سیراف خاطرنشان کرد: این مشکل از سال ۱۴۰۰ مطرح شده جلسات متعددی هم برگزار شده، اما متاسفانه خروجی و نتیجه‌ای نداشته است. با مسئولین منطقه ویژه، فرماندار گفتگو شده و در شورای تامین جلساتی برگزار شده است. با اینکه شورای ترافیک هم تردد این کامیون‌ها را ممنوع کرده است، اما کماکان شاهد تردد تانکرهای سوخت هستیم.

حجت الاسلام عاشوری با بیان اینکه سیراف یک شهر تاریخی و گردشگری است و جاده سیراف یک جاده ساحلی و کم عرض است، اظهار کرد: آسایش مردم به خطر افتاده و بی نظمی در داخل شهر به وجود آمده است. این کامیون‌ها در نقاط مختلف سطح شهر پراکنده هستند که لازم است در حومه و خارج شهر سیراف نسبت به تعبیه پارکینگ‌ها و توقفگاه‌های مناسب اقداماتی صورت گیرد.

وی با اشاره به بازگشایی مدارس و رفت و آمد دانش آموزان با سرویس‌های مدارس گفت: این تانکرهای سوخت باعث ایجاد مزاحمت برای رفت و آمد سرویس‌های دانش آموزان شده است. علاوه بر آن منجر به ایجاد آلودگی و آسیب دیدن زیرساخت‌ها شده است.

امام جمعه سیراف خواستار برخورد قاطعانه با تردد کامیون‌ها و ماشین‌های حمل سوخت در سطح شهرستان شد و بیان کرد: اگر خدای نکرده این گازها نشتی پیدا کند فاجعه‌ای جبران ناپذیر در داخل شهر ایجاد می‌شود.

حجت الاسلام عاشوری در پایان گفت: امیدواریم مسئولین استانی و کشوری صدای مردم شهر سیراف را بشنوند و به فریاد آنان برسند تا این مشکل و نگرانی بعد از سه سال رفع شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha