جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
ت

حوزه/ حجت الاسلام سالاری گفت:همانطور که فرعون با نیل مباهات میکرد در آن غرق شد به زودی رژیم صهیونیستی در خون کودکان بی گناه فلسطین همانند فرعون غرق خواهد شد

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام محسن سالاری امام جمعه شهرستان سیریک در خطبه های نماز جمعه گفت:دشمنان پی به مهدویت برده اند وتمام قد مقابل این ایستاده اند که امام زمان عج را شخصی معرفی کنند که فقط خونخوار و جنگ ستیز و کسی است که جوی خون راه می اندازد ولی نمی‌تواند مردم را فریب بدهند مردم ما خوب میدانند امام زمان عج دنیا را پر از عدل و داد میکند.

وی در ادمه افزود:مردم به ستوه آماده از قتل و غارت شده برای حفظ امنیت به سوی حکومت مهدوی می آیند.

حجت‌الاسلام سالاری با اشاره به روز جهانگردی اظهارکرد:ما اگر گردشگری خود را برنامه ریزی نکنیم دشمن برای ما برگزاری می کنند،ما اگر برای ساحل کوهستک، خور آذینی و چندین خور دیگر اطراف آن برنامه ندهیم دشمن به ما برنامه می دهد.

امام جمعه سیریک افزودند:این سخن اشتباه است که می‌گویند هرجا جهانگردی باشد بی بندو باری می آید،از مسولین استان درخواست داریم برنامه ای برای جهانگردی شهرستان داشته باشد.سواحل ما جای کشف حجاب نیست،سیریک جای موتور سواری زنان و بی بند و باری نیست. تمام قد در مقابل این برنامه ها خواهیم ایستاد و از برادران ناجا میخواهم با تمام توان مقابل این ها بایستند.

خطیب نمازجمعه سیریک با اشاره به روز آتش نشانی گفت:تبریک و خداقوت عرض میکنم خدمت آتش‌نشان های شهرستان که با این تجهیزات ناچیزی به نحوه احسن وظایف خود را انجام می دهند. تجهیزات آتش‌نشانی در شهرستان سیریک بسیار ضعیف است.

حجت الاسلام سالاری یادآور شد: مردم شهرستان سیریک درخواست دارم آزمایش های قبل ازدواج را جدی بگیرند و این رسم غلط شهرستان را کنار بگذارند در شهرستان همه کار های ازدواج را انجام میدهند تا خرید گوشت و برنج عروسی حالا یک روز قبل از عروسی و عقد یادشان می آید آزمایش باید انجام بدهند نوش دارو بعد از مرگ سهراب فایده ندارد.

امامه جمعه سیریک با اشاره به ۹مهر روز همبستگی با کودکان فلسطینی اظهارکرد:شغل رژیم صهیونیستی کودک کشی است،در یک سال ۱۶ هزار کودک فقط به شهادت رسیده است.

وی افزود:رژیم کودک کش صهیونیستی ۱۷ هزار کودک را یتیم کرده، ۳۵۰۰ کودک فلسطینی از قحطی و بی آبی در حال جان دادن هستند.

خطیب جمعه شهرستان سیریک خاطرنشان کرد:همانطور که فرعون با نیل مباهات میکرد در آن غرق شد به زودی رژیم صهیونیستی در خون کودکان بی گناه فلسطین همانند فرعون غرق خواهد شد.

در پایان خطبه امام جمعه شهرستان از زحمات تمام دست اندرکاران برنامه های هفته دفاع مقدس تقدیر و تشکر کرد و گفت: برنامه های هفته دفاع مقدس بسیار زیبا بود و به نحوه احسن برگزار گردیدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha