جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
امام جمعه کنگان

حوزه/ حجت الاسلام محمودی با اشاره به سفر ریاست جمهوری به نیویورک و تمجید از مواضع محکم وی در راستای حمایت قاطع از محور مقاومت، گفت: باید مراقب باشیم هرگونه سخن منطبق بر سیاست‌های راهبردی نظام باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام محمود محمودی امام جمعه کنگان ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به عملیات پیجری دشمن در لبنان، اظهار داشت: این اقدام جنایتکارانه دشمن زنگ خطر و هشداری برای کشورهای جهان خاصه محور مقاومت است و بایستی وسایل ارتباطی و الکترونیکی بومی سازی شود.

امام جمعه کنگان افزود: هر تکنولوژی از طرف دشمن در هر حوزه‌ای باشد، باید مراقب بود و با بدبینی به آن نگاه کرد، چرا که ممکن است سلاح دشمن در قالب خدمات به ما ارائه شود.

وی به حساسیت‌ها به شبکه‌های اجتماعی نیز گریزی زد و گفت: توجه مسئولان و حساسیت نسبت به استفاده از شبکه‌های اجتماعی بومی و داخلی، ضروری و امری بدیهی است.

حجت الاسلام محمودی، با انتقاد از عدم همراهی برخی کشورهای اسلامی با لبنان و فلسطین و نیز ضرورت اتحاد و همدلی و وحدت امت اسلام برای مقابله با رژیم کودک کش صهیونیستی، خاطرنشان کرد: دشمن صهیونیستی بداند خواب آشفته او درباره لبنان و حزب الله هرگز تعبیر نخواهد شد و روز به روز به زوال و نابودی نزدیک‌تر می‌شود.

امام جمعه کنگان، با اشاره به‌روز همبستگی و همدردی با کودکان و نوجوانان مظلوم فلسطین، اظهار کرد: به‌شهادت رساندن چندین هزار کودک معصوم و بی‌گناه در سرزمین‌های اشغالی و چندین هزار پدر و مادر بی‌گناه، نشان از خوی درندگی رژیم کودک کش صهیونیستی است و توصیه می‌شود در این روز همه مدارس و کودکان با مظلومین فلسطینی ابراز همدردی نمایند.

امام جمعه کنگان، با بازخوانی فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب در دیدار با پیشکسوتان جهاد و ایثار و شهادت، یادآور شد: به تعبیر معظم له، رزمندگان و مجاهدان ما برای جلوگیری از برافراشته شدن پرچم دشمن در مرزهای کشور جان خود را فدا کردند و ملت ایران پرچم‌های نفوذ فرهنگی در سبک زندگی را نمی‌پذیرد.

حجت الاسلام محمودی، با اشاره به سفر ریاست جمهوری به نیویورک و تمجید از مواضع محکم وی در راستای حمایت قاطع از محور مقاومت و محکوم نمودن جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی، به برخی ملاحظات دلسوزان درباره برخی اظهار نظرها در این سفر اشاره کرد و یادآور شد: باید مراقب باشیم هرگونه سخن منطبق بر سیاست‌های راهبردی نظام باشد.

حجت الاسلام محمودی، با تسلیت حادثه دلخراش معدن طبس و تأکید بر برخورد با مقصرین این حادثه تلخ، اظهار کرد: آنچه مصیبت را سنگین‌تر می‌کند اقدامات دشمنان فرصت طلب بود تا با بهره‌گیری از دروغ و تحریف اقدام به تبلیغ علیه نظام کنند، این‌ها در حالی است که مسئولان کشور از جمله سه وزیر با جدیت مسئله را پیگیری می‌کردند.

امام جمعه کنگان با گرامیداشت روز جهانی دریانوردی و ضرورت توجه به اقتصاد دریا محور، عنوان کرد: شهرستان کنگان ظرفیت‌های فراوانی در حوزه اقتصاد دریا محور دارد که لازم است با برنامه‌ریزی مناسب و استفاده از شرکت‌های دانش بنیان و توان نخبگان، این ظرفیت‌ها به فعلیت برسد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha