جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
امام جمعه برازجان

حوزه/ امام جمعه برازجان گفت: به دلیل کمبود بارندگی های سال جاری و عدم ذخیره مناسب در سدها متاسفانه در سطح شهرستان دشتستان با قطعی و کمبود آب مواجه هستیم که مدیران باید برای حل این معضل چاره ای بیندیشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام حسن مصلح امام جمعه برازجان ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر، اظهار داشت: به دلیل کمبود بارندگی‌های سال جاری و عدم ذخیره مناسب آب در سدها، متأسفانه در سطح شهرستان دشتستان که کمبود و قطعی آب زیاد شده که مدیران باید برای حل این معضل چاره ای بیندیشند.

امام جمعه برازجان افزود: ما همچنان بر صرفه‌جویی در مصرف آب و برق توسط شهروندان عزیز توصیه می کنیم، اما باید اذعان کرد توزیع عادلانه آب در سطح شهر برازجان و شهرستان دشتستان انجام نمی گیرد، چرا برخی از روستاها و محله‌ها آبشان قطع نمی‌شود اما برخی محله‌ها چندین ساعت قطعی آب دارند؟

امام جمعه برازجان تاکید کرد: بنابراین اولاً مشکل کمبود آب باید به صورت اصولی حل شود و علاوه بر این همین آبی که فعلا وجود دارد عادلانه توزیع شود تا مردم شهرستان دشتستان احساس تبعیض نکنند.

وی در مورد جنایات اخیر رژیم صهیونیستی اظهار داشت: رژیم صهیونیستی در جبهه‌های مختلف شکست‌های بزرگی را متحمل شده است اما سرشاخ شدن با حزب‌الله که به مراتب قدرتمندتر از سایر گروه‌های مقاومت در منطقه است عواقب پیش‌بینی‌ نشده‌ای برای اشغالگران خواهد داشت.

حجت الاسلام مصلح افزود: با فرود هزاران موشک در عمق سرزمینهای اشغالی و هدف قرار گرفتن زیرساخت‌ها و تاسیسات برق و انرژی و کارخانه‌ها و بنادر و فرودگاه‌ها که در تیررس موشکهای مقاومت قرار دارند، سرزمینهای اشغالی در بحران عمیقی فرو خواهد رفت.

حجت الاسلام مصلح ابراز داشت: اقدامات وحشیانه اخیر صهیونیستها زوال و شکست آنها را سرعت می بخشد.

امام جمعه برازجان اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار پیشکسوتان دفاع مقدس بیان داشتند «دشمن از پول، از سلاح، از امکانات، از تبلیغات جهانی برخوردار است، طرف مقابل مومنین، مجاهدین سبیل الله، عشری از اعشار آن امکانات را هم ندارند، اما در عین حال آن کسی که پیروز است طرف مجاهد فی سبیل الله است. مقاومت فلسطین پیروز است. حزب‌الله پیروز است.»

وی در مورد هشدار رهبر معظم انقلاب اسلامی نسبت به جریان نفوذ اظهار داشت: نباید گذاشت دشمن شکست خورده، در داخل کشور با انحاء حیله‌ها و ترفندها، کار خودش را دنبال کند.

حجت الاسلام مصلح در ادامه افزود: پرچم نفوذ فرهنگی و سبک زندگی دشمن نباید در داخل کشور برافراشته شود باید مراقبت کرد و همه موظفند، در وزارت آموزش و پرورش، صدا و سیما، مطبوعات، وزارت علوم و وزارت بهداشت است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha