شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳ |۱۵ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 19, 2024
یحیی سنوار

حوزه/ جامعه المصطفی العالمیه خراسان با صدور پیامی در پی شهادت یحیی سنوار، رئیس دفتر سیاسی حماس نوشت: ترور سرداران رشید جبهه اسلام نه تنها مسیر مقاومت ملت‌های منطقه را متوقف نخواهد ساخت، بلکه این‌ خون‌های با برکت موجب گسترش فرهنگ مقاومت و مبارزه با مستکبران و ایادی تروریست آنان در سراسر جهان اسلام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، جامعةالمصطفی العالمیه خراسان به مناسبت شهادت یحیی سنوار، دبیر کل سیاسی حماس پیامی صادر کرد.
متن این پیام بدین شرح است:

مِّنَ المُؤمِنِینَ رِجَالࣱ صَدَقُواْ مَا عَٰهَدُوا اللَّهَ عَلَیه فَمِنهُم مَّن قَضَیٰ نَحبَهُ وَ مِنهُم مَّن یَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُواْ تَبدِیلا.
سوره احزاب، آیه ٢٣

قهرمان دلیر جبهه مقاومت، حاج یحیی سنوار، دبیرکل سیاسی حماس، پس از ده‌ها سال مبارزه دلاورانه با رژیم جنایتکار و کودک کش صهیونیستی به آرزوی دیرینه خود دست یافت و در راه آرمان آزادی فلسطین و قدس شریف، مردانه در میدان نبرد جام شهادت را سرکشید.

این فرمانده دلیر و بی‌باک حتی در آخرین لحظات زندگی خود و در حالی که به شدت توسط ارتش تروریست صهیونی زخمی و محاصره شده بود، دست از مبارزه نکشید و به نسل جوان و کودکان سرزمینش آموخت که فلسطین هرگز تسلیم نخواهد شد.

رژیم اشغالگر صهیونیستی و حامیان این جنایتکار خون‌خوار بار دیگر خواهند دید ترور سرداران رشید جبهه اسلام نه تنها مسیر مقاومت ملت‌های منطقه را متوقف نخواهد ساخت، بلکه این‌ خون‌های با برکت موجب گسترش فرهنگ مقاومت و مبارزه با مستکبران و ایادی تروریست آنان در سراسر جهان اسلام خواهد شد.

جامعةالمصطفی العالمیه ضمن عرض تسلیت و تبریک به محضر خانواده معزز این شهید بزرگوار، مردم قهرمان فلسطین و با آرزوی علو درجات برای ایشان، بار دیگر جنایات رژیم غاصب صهیونیستی و حامیان این غده سرطانی در منطقه را محکوم نموده و اعلام می‌نماید رژیم آپارتاید صهیونیستی با ادامه جنایات خود نخواهد توانست به کوچکترین توفیقی برای متوقف نمودن مقاومت اسلامی دست یابد و تنها راه پایان جنگ و خونریزی، آزادی سرزمین‌های اشغالی، بازگشت آوارگان و تامین حقوق کامل فلسطینیان خواهد بود.

جامعةالمصطفی العالمیة

انتهای پیام 313/49

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha