جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ |۱۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 18, 2024
لب

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه آیت الله مدنی کاشان تصریح کرد: یقینا با شهادت یحیی سنوار قدرتش در بین حماس زیاد تر شده و طرفدارانش در غزه و سایر کشورها به خروش خواهند آمد.

حجت الاسلام سید عباس شریفیان، مدیر مدرسه علمیه آیت الله مدنی کاشان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، ضمن محکوم کردن جنایت رژیم منحوس صهیونی در به شهادت رساندن یحیی سنوار الگوی مقاومت و رهبر مقتدر و مغز متفکر حماس گفت : استقامت دستور قرِآن ما است .

مدیر مدرسه علمیه آیت الله مدنی کاشان با بیان اینکه دو دستور اول ربنا الله و بعد ثم استقاموا داریم، گفت: در ادامه می‌فرماید در این مسیر نه بترسید و نه غصه دار شوید الا تخافو ولا تحزنوا و در نهایت وابشروا بالجنه بهشت بهترین عاقبت برای این مؤمنین است.

حجت الاسلام شریفیان با بیان اینکه این شخصیت والای مقاومت که مانند همرزمان شهیدش سید حسن نصرالله و اسماعیل هنیه تمام عمر بابرکت خود را در مسیر مقاومت و شهادت سپری نمود، گفت: شهید یحیی سنوار عقیده داشت که اسرائیل باید نابود شود و تأکید کرد که جایی برای یهودیان در فلسطین نیست .

وی با بیان اینکه اعتقاد شهید یحیی سنوار در نابودی اسرائیل برای همه مسلمانان جهان باید تبیین و در ذهن انسانهای آزاده حک شود، گفت: ان شاءالله نابودی رژیم جنایتکار و کودک کش اسرائیل بزودی جامه عمل پوشیده خواهد شد.

مدیر مدرسه علمیه آیت الله مدنی کاشان تصریح کرد: یقینا با شهادت یحیی سنوار قدرتش در بین حماس زیاد تر شده و طرفدارانش در غزه و سایر کشورها به خروش خواهند آمد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha