شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳ |۱۵ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 19, 2024
حجت‌الاسلام والمسلمین حسین تمرخانی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان ایلام، شهادت فرمانده مبارز و مجاهد نستوه یحیی سنوار را به مقام معظم رهبری، مردم مظلوم و مقتدر غزه و همه آزادی‌خواهان جهان تبریک و تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ایلام حجت الاسلام تمرخانی مدیر حوزه علمیه خواهران استان ایلام، شهادت فرمانده مبارز و مجاهد نستوه یحیی سنوار را به مقام معظم رهبری، مردم مظلوم و مقتدر غزه و همه آزادی‌خواهان جهان تبریک و تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

"وَالَّذِینَ جَاهَدُوا فِی نَا لَنَهْدِیَنَّهُمْ سُبُلَنَا وَإِنَّ اللَّهَ لَمَعَ الْمُحْسِنِینَ"

خبر شهادت فرمانده مبارز و مجاهد نستوه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس، یحیی سنوار (ابو ابراهیم)، قلب تمام آزادگان جهان را به درد آورد و باعث جریحه‌دار شدن وجدان‌های بیدار در سراسر عالم گردید، اما این عروج قهرمانانه نشانه تداوم جهاد فی سبیل الله است و حکایت از ادامه مسیر مقاومت و تداوم راه مبارزه دارد.

اینجانب شهادت این مجاهد غیرتمند را که سال‌های عمر خویش را در مبارزه، اسارت و مجاهدت گذراند، به مردم مقاوم فلسطین و لبنان و آحاد آزادگان جهان تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال علو درجات برای آن شهید قهرمان و نصرت و پیروزی رزمندگان جبهه مقاومت را خواستارم.

صهیونیست‌های سفاک و غاصب نیز باید بدانند با ادامه جنایت همزمان با استمرار سکوت مجامع به ظاهر حقوق بشری به پایان راه نزدیک شده‌اند و اضمحلال‌شان قطعی است، این جنون و آدمکشی‌ها و نسل‌کشی‌ها دوایی برای زخم ناسور و هلاک‌کننده‌ عارض شده بر موجودیت نامشروع شان نخواهد بود.

حسین تمرخانی

مدیر حوزه‌ علمیه خواهران استان ایلام

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha