یکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳ |۱۶ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 20, 2024
تصاویر/نشست ستاد هماهنگی و پشتیبانی راهیان نور به ریاست استاندار ایلام

حوزه/ فرمانده سپاه امیرالمؤمنین استان ایلام در نشست ستاد هماهنگی پشتیبانی راهیان نور، بر اهمیت انتقال فرهنگ ایثار و رشادت‌های هشت سال دفاع مقدس به نسل جوان تأکید کرد و از برنامه‌های ویژه برای بازدید دانش‌آموزان و دانشجویان از یادمان‌های دفاع مقدس خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در ایلام، سردار حسینی، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین استان ایلام، در نشست ستاد هماهنگی پشتیبانی راهیان نور، به نقش کلیدی استان ایلام در این زمینه اشاره کرد و گفت: استان ایلام نه تنها به عنوان اعزام کننده، بلکه به عنوان میزبان کاروان‌های راهیان نور نیز شناخته می‌شود.

وی افزود: جوانان ما در هشت سال دفاع مقدس با ایستادگی در برابر تجاوز دشمن بعثی، به حفظ اسلام کمک کردند.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین استان ایلام بر غنای فرهنگی دفاع مقدس تأکید کرد و گفت: هر روز شاهد گسترش این فرهنگ در جامعه هستیم.

وی همچنین به ایستادگی جبهه مقاومت اشاره کرد و گفت: امروز رژیم صهیونیستی با تمام تجهیزات و حمایت‌های بین‌المللی نتوانسته اراده مردم مظلوم غزه، فلسطین و لبنان را تضعیف کند.

سردار حسینی بر لزوم انتقال رشادت‌های دفاع مقدس و فرهنگ ایثار به نسل جوان تأکید کرد و افزود: برنامه‌ریزی شده است که ۹ هزار و ۵۰۰ نفر از دانش‌آموزان و ۳ هزار و ۱۰۰ نفر از دانشجویان از یادمان‌های استان و مناطق شمال غرب و جنوب بازدید کنند.

وی این اقدام را یک کار بزرگ فرهنگی و ارزشی دانست که با همکاری سپاه، آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها انجام می‌شود و نیازمند همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی است.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین استان ایلام در پایان به اهمیت توسعه زیرساخت‌ها و امکانات یادمان‌های دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: اردوگاه‌های استان برای میزبانی از کاروان‌های راهیان نور نیازمند توجه و بهسازی هستند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha