شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳ |۱۵ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 19, 2024
تجلیل از کارآفرین نمونه ایلامی و برپایی نمایشگاه صنایع دستی طلاب

حوزه/مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان ایلام با برگزاری مراسمی از خانم گراوندی، کارآفرین نمونه استان، تجلیل کرد. این مراسم به همراه برپایی نمایشگاه تولیدات صنایع دستی خانواده طلاب و برگزاری کارگاه آموزشی توانمندسازی در زمینه کار با چرم، به منظور ارتقاء مهارت‌های تولیدی و اشتغال‌زایی در استان ایلام برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ایلام، مرکز خدمات حوزه علمیه ایلام با همت معاونت خانواده و امور فرهنگی، از کارآفرین نمونه استان ایلام، سرکار خانم گراوندی، تجلیل به عمل آورد. خانم گراوندی در زمینه تولیدات صنایع دستی دارای مهارت و کارگاه تولیدی می‌باشد و با تلاش‌های خود زمینه اشتغال را برای تعدادی از افراد فراهم نموده است.

در ادامه این رویداد، نمایشگاهی از تولیدات صنایع دستی خانواده طلاب و روحانیون در ۱۲ عرصه تولیدی از جمله صنایع دستی، تولید عسل، پوشاک، عروسک بافی، کار با جاجیم، هویه کاری، دوخت لباس آشپزخانه و صنایع چوب در محل مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان برگزار گردید. این نمایشگاه فرصتی برای معرفی توانمندی‌های خانواده طلاب و روحانیون به جامعه بود.

علاوه بر این، کارگاه آموزشی توانمندسازی خانواده طلاب استان ایلام نیز به همت معاون خانواده و امور فرهنگی برگزار شد. این کارگاه با موضوع کار با چرم و به مربیگری خانم جعفرزاد، با حضور تعدادی از خواهران طلبه و همسران طلاب برگزار گردید و هدف آن ارتقاء مهارت‌های تولیدی و اشتغال‌زایی در بین خانواده‌های طلاب بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha