شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳ |۱۵ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 19, 2024
حجت‌الاسلام والمسلمین مرادبیگی

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین مرادبیگی در پیامی با اشاره به شهادت یحیی السنوار بیان کرد: این شهید سعید عمری را در زندان‌های رژیم سپری نمود، شاخه‌ای از درخت طیبه مقاومت شرافتمندانه علیه اشغالگری و ظلم صهیونیسم بود که همه عمر پربرکت خود را صرف مبارزه عزتمندانه برای احقاق حقوق قانونی و انسانی مردم فلسطین و رهانیدن آنها از یوغ اشغال و آپارتاید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ایلام، نماینده مردم استان ایلام در مجلس خبرگان رهبری با صدور بیانیه‌ای، شهادت سردار مجاهد یحیی سنوار را تسلیت گفت و بر ادامه راه مقاومت تأکید کرد.

متن پیام به این شرح است:

سم الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجالٌ صَدَقُوا ما عاهَدُوا اللّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضی نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَ ما بَدَّلُوا تَبْدِیلاً

خبر شهادت سردار مجاهد با ایمان و شجاع، رئیس دفتر سیاسی حماس موجب تاثر و تالم فراوان گردید. فرمانده دلیر دیگری از از دلیر مردان و سرداران خط مقدم جبهه حق در میدان جهاد با ارتش تا دندان مسلح رژیم صهیونیستی شربت شهادت را نوشید تا با خون پاک خود امت اسلام را زنده نگه داشته و جهانیان را از خواب غفلت و بی‌تفاوتی بیدار کند.

شهید سعید یحیی السنوار که عمری را در زندان‌های رژیم سپری نمود، شاخه‌ای از درخت طیبه مقاومت شرافتمندانه علیه اشغالگری و ظلم صهیونیسم بود که همه عمر پربرکت خود را صرف مبارزه عزتمندانه برای احقاق حقوق قانونی و انسانی مردم فلسطین و رهانیدن آنها از یوغ اشغال و آپارتاید کرد.

فیلم منتشر شده از لحظه شهادت قهرمانانه سنوار در خرابه‌های غزه - در عین اینکه فریاد رسا و انباشته مظلومیت و بی پناهی ملتی ستمدیده در طول هشتاد سال سلطه بیرحمانه اشغالگران است - تبلور شکوهمندی از ایمان، ابهت، شجاعت، فداکاری و ترجیح آگاهانه مرگ عزتمندانه بر حیات ذلیلانه است.

اینجانب شهادت این مجاهد فی سبیل الله به محضر امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، رهبر معظم انقلاب، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (دامت برکاته) و مسلمین و آزادگان جهان، تبریک و تسلیت عرض نموده و برای رزمندگان میدان نبرد و کارزار جهاد آرزوی پیروزی نهایی را که همانا وعده حق تعالی است می‌نمایم و رجاء واثق دارم که این پرچم حق طلبی و مبارزه با استکبار، هیچگاه به زمین نخواهد افتاد و به زودی زود بر مناره‌های مسجد الاقصی به اهتزاز در خواهد آمد انشاء الله.

فَلْیُقَاتِلْ فِی سَبِیلِ اللَّهِ الَّذِینَ یَشْرُونَ الْحَیَاةَ الدُّنْیَا بِالْآخِرَةِ وَمَنْ یُقَاتِلْ فِی سَبِیلِ اللَّهِ فَیُقْتَلْ أَوْ یَغْلِبْ فَسَوْفَ نُؤْتِیهِ أَجْرًا عَظِیمًا

مرادبیگی

نماینده مردم شریف استان ایلام در مجلس خبرگان رهبری

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha