شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳ |۱۵ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 19, 2024
رذ

حوزه/ مدیر فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان در شجاعت یحیی السنوار گفت: او تنها فرمانده مقاومت در میدان بود که حیرت دشمن را برانگیخت و به اسوه فرماندهان جبهه مقاومت تبدیل گشت و در لحظه شهادت هم امتیازی به دشمن نداد.

حجت الاسلام صدیقی، مدیر فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، ضمن محکوم کردن جنایت رژیم منحوس صهیونی در به شهادت رساندن یحیی سنوار، الگوی مقاومت و رهبر مقتدر و مغز متفکر حماس، گفت: مقاومت به مصداق "کَلمه طَیبه کَشجرَه طیبه اَصلها ثابت وَ فرعُها فِی السماء" شجره طیبه ای است که طراوت آن به بقاء ریشه های آن در خون مجاهدان طیب فی سبیل الله است، اصلی ثابت و فرعی در آسمان مکتب محمدی دارد که میوه های آن کرامت و عزت و ماندگاری اسلام است.

حجت الاسلام صدیقی افزود: تفکر شیعه مدار یحیی السنوار را باید ستود که به امام مجاهدان تاریخ امیرمؤمنان(ع) در میدان جهاد اقتدا کرد که فرمود: " وَ لعمری ما علَیَّ مِن قتالِ من خَالَف الحَق وَ خابَط الغَی مِن اِدهان وَلا اِیهان" به جان خودم سوگند در مبارزه با دشمن و گمراهان و مفسدان تاریخ یک لحظه مدارا و سستی نمی کنم. یحیی السنوار چه روزی که در زندان های رژیم کودک کش بود و چه امروز که در عرصه کارزار بود لحظه ای در دفاع از کرامت و مظلومیت و غربت مردم فلسطین سستی نکرد، او در اکتبر بدنیا آمد و در اکتبر ابهت جهان غرب را شکست و در اکتبر به خیل شهدا پیوست و اکتبر را در تاریخ به نمادی ماندگار ثبت کرد و تار عنکبوت اسرائیل را با طوفان الاقصی از هم گسست و او را تحقیر کرد.

این کارشناس مذهبی در شجاعت یحیی السنوار با بیان اینکه او تنها فرمانده مقاومت در میدان بود که حیرت دشمن را برانگیخت و به اسوه فرماندهان جبهه مقاومت تبدیل گشت و در لحظه شهادت هم امتیازی به دشمن نداد، بیان داشت: شهید یحیی سنوار مصداق این کلام امیرمؤمنان(ع) بود که فرمود: قَد کنت ما اُهَدِّد بالحَرب وَلا اُرَهَّب بالضَّرب" تا بوده ام از جنگ نترسیده ام و از ضربت شمشیر نهراسیده ام. خون سنوار شادی فضاحت بار دشمن را به عزای غرامت بار تبدیل خواهد کرد و مردی از جنس یحیی انتقام او را از دشمن خواهد گرفت.

انتهای پیام./

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha