جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ |۱۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 18, 2024
کد خبر: 1194009
۲۷ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۳
یحیی سنوار

حوزه/ مردی از اهل سنت که یه گونه ای از امیرالمومنین حرف میزد و او را میشناخت که برخی منافقین به ظاهر شیعه علی را نمیشناسند و صدا نمیزنند.

خبرگزاری حوزه | یحیی سنوار مبارزی که خدا او را در زندان های صهیونیست موسی وار حفظ کرد تا پس از سالها برگردد و کابوس صهیونیست ها شود.

در عصر عافیت طلبی و سازش ترسوها، مقاومت و مبارزه را انتخاب کرد و انچنان لرزه بر اندام جرسومه های صهیونیست انداخت که تا سالها طوفان الاقصی را روز عزا اعلام میکنند.

انگار که او انتقام خون هزاران شهید فلسطینی را از شمرهای زمانه گرفت و به مثال یک اسطوره در اذهان ازادگان جهان ثبت شد.

فرمانده ای که انچنان در میانه ی میدان با لباس رزم مختار وار و شجاعانه در مقابل صهیونیست های وحشی جنگید که حتی جرات نزدیک شدن به بدن زخمی او را نداشتند و با پهباد او را رصد کردند و در نهایت با موشک نامردی ساختمانش رو منفجر کردند.

مردی از اهل سنت که یه گونه ای از امیرالمومنین حرف میزد و او را میشناخت که برخی منافقین به ظاهر شیعه علی را نمیشناسند و صدا نمیزنند.

چه کسی میداند که به دور از غوغا او با مکتب علی چه رابطه ای داشت که در نهایت با فرق شکافته در خون خود دست و پا زد و در ۶۳ سالگی به دیدار علی رفت...

یحیی کتاب حق را با قوت فرا گرفت و تا دم اخر با دشمن جنگید و رویای کودکی اش در چادرهای اوارگان فلسطینی را با طوفان الاقصی تبدیل به کابوس صهیونیست ها کرد .

یا یحیی خذ الکتاب بقوه و اتیناه الحکم صبیا... شهادت گوارای وجودت و بدان که هزاران یحیی در دل چادرهای نیمه سوز غزه برای لحظه انتقام تو نشسته اند.

تقدیم به روح پرفتوح شهید سنوار

هنیئا لک کرامت الشهاده

محمد رضوان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha