جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ |۱۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 18, 2024
گردان‌های عزالدین قسام

حوزه/ گردان های شهید عزالدین القسام شهادت یحیی السنوار، رهبر جنبش حماس که شرافتمندانه در دفاع از مسجد مبارک الاقصی به شهادت رسید را تسلیت گفت.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، گردان های شهید عزالدین القسام شهادت رهبر بزرگ شهید یحیی السنوار، «ابو ابراهیم» رهبر جنبش مقاومت اسلامی حماس که شرافتمندانه در دفاع از مسجد مبارک الاقصی، ملّت فلسطین و حقوق مشروع آنها به شهادت رسید را تسلیت گفت.

گردان القسام بیان داشت: سیره رهبر ما ابوابراهیم یک کار جهادی افتخارآمیز بود که در طول آن بخشی از نسل بنیانگذار جنبش مقاومت اسلامی حماس و دستگاه نظامی و امنیتی آن بود.

القسام تأکید کرد که سنوار نقش مهمی در مسیر اتحاد جبهه‌های مقاومت در راه قدس داشت و سپس رهبری جنبش غزه را برعهده داشت، به طوری که دوره رهبری او تحولی کیفی در مسیر دفاعی، سیاسی و نظامی آن ایجاد کرد و با "طوفان الاقصی" به اوج خود رسید.

گردان های القسام بیان داشت: مسیر جهاد ما تا آزادی فلسطین و اخراج آخرین صهیونیست از آن و بازگرداندن همه حقوق مشروع ما متوقف نخواهد شد. بهترین گواه آن این است که مردم ما یک سال پس از نبرد طوفان الاقصی با وجود بهای سنگینی که پرداختند و با وجود جنایات وحشیانه نسل کشی صهیونیست ها، شکست نخورده و تسلیم نشدند.

گردان های قسام تاکید کرد: دشمن جنایتکار اگر فکر کند با ترور رهبران بزرگ مقاومت مانند سنوار، هنیه، نصرالله، العاروری و دیگران می تواند شعله مقاومت را خاموش کند یا به عقب نشینی سوق دهد، دچار توهم است.

در پایان بیانیه آمده است: رهبران ما صدها هزار مجاهد از امّت و ملت ما به جای گذاشتند که مصمم به مبارزه با اشغالگران صهیونیست بودند تا اینکه فلسطین و مسجد الاقصی از آلودگی آن پاک و از سرزمین ما رانده شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha