جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ |۱۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 18, 2024
کد خبر: 1193915
۲۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۴
عضو المكتب السياسي لحركة حماس خليل الحية

حوزه/خلیل الحیه رئیس جنبش حماس در غزه از شهادت یحیی السنوار رئیس دفتر سیاسی این جنبش خبر داد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، خلیل الحیه رئیس جنبش حماس در غزه از شهادت یحیی السنوار رئیس دفتر سیاسی این جنبش خبر داد و تاکید کرد که وی راه السنوار را در مبارزه با اشغالگری تا شکست آن ادامه خواهد داد.

وی افزود: السنوار پس از خروج از زندان به کار خود ادامه داد تا اینکه چشمانش در طوفان عظیم فرو رفت و وی ادامه کاروان شهدای بزرگوار در رکاب شیخ احمد یاسین بود.

عضو ارشد حماس تصریح کرد: خون شهدا همچنان راهگشای ما و انگیزه پایداری و ثبات خواهد بود و حماس تا ایجاد یک کشور فلسطینی در کل سرزمین فلسطین به پایتختی بیت المقدس پیش می رود.

الحیه تأکید کرد: شهادت یحیی السنوار و رهبران پیش از او، نهضت ما را قوی‌تر و محکم‌تر می‌کند و اسیران اشغالگر برنخواهند گشت مگر اینکه تجاوز به غزه متوقف شود، عقب نشینی کامل از آن کامل شود و اسرای ما از بازداشتگاه ها آزاد شوند.

وی بیان داشت: یحیی السنوار تا آخرین لحظه عمرش در سرزمین غزه ثابت قدم بود و روحیه استواری را برانگیخت و در این مسیر به شهادت رسید.

رئیس حماس گفت: شهید السنوار، پاسدار زندان را شکست داد و پس از آزادی از زندان به تلاش و کوشش خود ادامه داد تا به باافتخارترین مدال و مقام شاهد و شهید رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha