سه‌شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ |۱۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 17, 2024
یحیٰ السنوار

حوزه/ یحیی السنوار، نامه‌ای به سید عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصار الله یمن ارسال کرد و در آن از حمایت انصار الله از مقاومت در غزه قدردانی کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، یحیی السنوار، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس امروز دوشنبه نامه‌ای به سید عبدالملک بدر الدین الحوثی رهبر جنبش انصار الله یمن ارسال کرد و در آن از حمایت انصار الله از مقاومت در غزه قدردانی کرد.

وی گفت: عملیات طوفان الاقصی ضربه‌ای به پروژه صهیونیست‌ها در فلسطین و منطقه وارد کرد.

رئیس جنبش حماس از انصار الله برای همدردی صمیمانه، اراده محکم آن ها در میدان و پیام های آن ها تشکر کرد، افزود: اصابت موشک های شما به عمق رژیم صهیونیستی با دور زدن لایه های دفاعی و سامانه های رهگیری را تبریک می گویم.

رئیس جنبش حماس با تاکید بر اینکه این عملیات بی نظیر، درخشش نبرد طوفان الاقصی و تأثیر آن را بر قلب تل‌آویو نمایانگر می کند، بیان داشت: این حملات پیام قوی به دشمن داد مبنی بر این که طرح های مهار و خنثی سازی شکست خورده است و نفوذ جبهه های پشتیبانی در حل و فصل نبرد در حال انجام است.

السنوار با بیان اینکه تلاش مشترک ما با مقاومت در یمن، لبنان و عراق، ان شاءالله با بیرون راندن دشمن از سرزمین خود، دشمن را شکست خواهد داد، افزود: مردم فلسطین در نوار غزه در معرض جنگ نسل کشی، محاصره و گرسنگی هستند که حمایت امّت را می طلبد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha