پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 20, 2024
شیخ قیس الخزعلی دبیرکل گردان های اهل الحق عراق

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین قیس خزعلی گفت: جناح‌های مقاومت عراق برای حمایت از مردم فلسطین و آزادسازی بیت المقدس آماده‌اند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، در پی فراخوان اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس مبنی بر عزیمت مجاهدان داوطلب به فلسطین و نبرد با رژیم غاصب صهیونیستی حجت الاسلام و المسلمین شیخ قیس الخزعلی دبیرکل عصائب اهل حق عراق در تماس تلفنی با وی گفت: جناح‌های مقاومت عراق برای هر اقدامی که برای آزادسازی بیت المقدس و حمایت از مردم فلسطین لازم باشد، آمادگی کامل دارند.

دبیر کل عصائب اهل حق با تأکید بر اینکه ملت، دولت و مقاومت عراق بر موضع قاطع خود در حمایت از آرمان فلسطین متعهد هستند، خاطرنشان کرد: همه مردم شریف عراق از مردم فلسطین، آرمان عادلانه و مقاومت پیروزمندانه آنها که حماسه‌ای قهرمانانه در عملیات طوفان الاقصی آفریدند حمایت می‌کنند.

اسماعیل هنیه نیز در این گفت‌وگو تصریح کرد: عملیات طوفان الاقصی بسیار دقیق و همه جانبه بود که باعث شد دشمن صهیونیستی تعادل خود را از دست بدهد تا جایی که هم اکنون تمام تلاش آنها برای بازگرداندن شوکت از دست رفته‌شان از طریق مجازات غیر نظامیان غزه است.

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس همچنین از ملت‌های اسلامی برای حمایت مالی از مردم فلسطین که در محاصره ظالمانه و وحشیانه رنج می‌برند دعوت کرد.

وی با تشکر صمیمانه از موضع مردم عراق، تأکید کرد: توجه مردم فلسطین و مقاومت در این شرایط حساس، مهم و تاریخی به آنها معطوف است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha