جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ |۱۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 18, 2024
یحیٰ السنوار

حوزه/ روزنامه اسرائیلی "یدیعوت احارانوت" مدعی شد: جسد یحیی السنوار رهبر حماس که در جریان درگیری با رژیم صهیونیستی در جنوب نوار غزه به شهادت رسید، به مکان "مخفی" در اسرائیل منتقل شد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، روزنامه اسرائیلی "یدیعوت احارانوت" مدعی شد که در حال حاضر مشخص نیست که با جسد یحیی السنوار چه کار خواهد شد و آیا از آن به عنوان برگ برنده ای در مذاکرات آینده استفاده خواهد شد که شامل بازگرداندن ۱۰۱ اسرائیلی ربوده شده در نوار غزه نیز می شود.

این روزنامه مدعی شد: جسد یحیی السنوار رهبر حماس که در جریان درگیری با نیروهای رژیم صهیونیستی در جنوب نوار غزه به شهادت رسید، بر اساس آنچه دیروز پنجشنبه اعلام شد، به مکان "مخفی" در اسرائیل منتقل شد.

احارانوت ادعا کرد: در پایان کالبد شکافی یحیی السنوار رهبر حماس که شبانه (پنجشنبه-جمعه شب) در موسسه پزشکی قانونی تل آویو (ابوکبیر) انجام شد، جسد برای نگهداری در مکانی مخفی منتقل شد.

براساس ادعای این روزنامه، کالبد شکافی نشان داد که السنوار از ناحیه سر مورد اصابت گلوله قرار گرفته است و بدن وی نشانه هایی از جراحات گلوله از جمله شلیک گلوله را نشان می دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha