جمعه ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ |۳ صفر ۱۴۴۶ | Aug 9, 2024
.

حوزه/حجت الاسلام رادمرد گفت: اقتصاد قوی، نقطه‌ قوت و عامل مهم سلطه‌ناپذیری و نفوذناپذیری کشور است و اقتصاد ضعیف، نقطه‌ ضعف و زمینه‌ساز نفوذ و سلطه و دخالت دشمنان است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از البرز، حجت الاسلام رادمرد امام جمعه ماهدشت امروز در خطبه‌های نماز جمعه، با اشاره به لزوم توجه به اقتصاد کشور اظهار داشت: اقتصاد قوی، نقطه‌ قوت و عامل مهم سلطه‌ناپذیری و نفوذناپذیری کشور است و اقتصاد ضعیف، نقطه‌ ضعف و زمینه‌ساز نفوذ و سلطه و دخالت دشمنان است.

وی افزود: فقر و غنا در مادیات و معنویات بشر اثر می‌گذارد، اقتصاد البته هدف جامعه‌ اسلامی نیست، اما وسیله‌ای است که بدون آن نمی‌توان به هدف‌ها رسید.

حجت الاسلام رادمرد با اشاره به انتخاب یحیی‌ السنوار به‌عنوان رئیس دفتر سیاسی حماس، خاطرنشان کرد: در روزهای گذشته و پس از ترور ناجوانمردانه اسماعیل هنیه در تهران، گزینه‌های متعددی برای ریاست دفتر سیاسی حماس مطرح شد که نهایتا انتخاب هوشمندانه یحیی‌السنوار به‌عنوان رییس دفتر سیاسی حماس دارای چند پیام مهم از سوی سازمان حماس است.

وی خاطرنشان کرد: نخستین مخاطب این پیام اسراییل و نتانیاهو بود، از این رو که انتخاب یحیی‌السنوار به‌ این معنی است که کلیت سازمان حماس از عملیات هفتم اکتبر حمایت تمام عیار می‌کند تا جاییکه در برابر ترور هنیه، گزینه حداکثری به‌عنوان رهبر میدانی در سایه را به‌عنوان رییس دفتر سیاسی حماس برگزیده‌اند.

امام جمعه ماهدشت تأکید کرد: پیام مهم بعدی این انتخاب به تهران است، گزینه‌های نزدیک به قطر و ترکیه و اخوان المسلمین برای ریاست دفتر سیاسی حماس مقبول نشد و عملا گزینه‌ای به ریاست دفتر سیاسی رسید که حتی در جریان بحران سوریه خواهان هماهنگی با تهران بود.

وی به مسابقات المپیک پاریس نیز اشاره کرد و یادآور شد: در مسابقات المپیک پاریس اتفاقات مهمی افتاد هم به‌لحاظ سیاسی که اوجش حمایت‌های مردم و ورزشکاران از فلسطین و غزه بود و هم دوگانگی مسئولین ورزشی که می‌گویند ورزش سیاسی نیست، اما ورزشکاران روسیه را تحریم می‌کنند و ورزشکاران اسرائیلی را نه و حتی زیربار انتقادات هم نمی‌روند.

حجت الاسلام رادمرد اظهار کرد: یک جنبه هم موفقیت‌های ورزشکاران ایرانی از جمله بانوان در این مسابقات است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha