جمعه ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ |۳ صفر ۱۴۴۶ | Aug 9, 2024
.

حوزه/امام جمعه کمالشهر گفت:مجاهدان بصیر و غیور فلسطینی هرگز پرچم پر افتخار جهاد و مبارزه را بر زمین نخواهند گذاشت بلکه با قوت هرچه تمام به مبارزه ادامه خواهند.

به گزارش خبرگزاری حوزه البرز، نماز جمعه کمالشهر به امامت حجت الاسلام نورپور و با حضور مردم و مسئولان این شهر برگزار شد.

حجت الاسلام نورپور ضمن تسلیتدسالروز شهادت امام حسن مجتبی(ع) و سالروز رحلت شهادت گونه حضرت رقیه (س)گفت: امام حسن مجتبی (ع) مجمع فضائل و زیبائیهاست پیامبراکرم(ص) فرمود:«اگر فضیلت به صورت یک انسان مجسم در آید آن حسن (ع) خواهد بود.»

وی در ادامه انتصاب مجاهد نستوه یحیی سنوار را به ریاست دفتر سیاسی حماس تبریک گفت و یادآور شد: قطعا این انتصاب دل های مجاهدان و مومنان را تسکین داد و دشمن جنایتکار صهیونیستی و حامیان بی حیای آن را در نگرانی شدید و عمیق فرو برد .

وی افزود: این انتصاب تحقق عینی و تفسیر « اذغاب سید، قام سید آخر » است و نشان داد که مجاهدان بصیر و غیور فلسطینی هرگز پرچم پر افتخار جهاد و مبارزه را بر زمین نخواهند گذاشت بلکه با قوت هرچه تمام به مبارزه ادامه خواهند داد.

امام جمعه کمالشهر با اشاره به در پیش بودن معرفی وزرا به مجلس شورای اسلامی و تشکیل کابینه دولت ۱۴ گفت: امیرالمومنین(ع) فرمودند: ۴ چیز نشانه اضمحلال و انحطاط و شکست دولت هاست:
ضایع کردن اصول و مسائل کلان و محوری و پرداختن به امور فرعی و درجه چندم و انتخاب افراد فرومایه، پست و ضعیف النفس و عقب راندن افراد شایسته و امتحان داده و بصیر.

وی در ادامه اینگونه به دولت توصیه کرد: عزیزان !امروز اصول و مسائل محوری کشور مسئله اقتصاد و معیشت است. مسأله فرهنگ است، مسأله عفاف و حجاب و خانواده و حل معضلات و مشکلات جوانان است.

حجت الاسلام نورپور برای دولت و مجلس اینگونه ابراز امیدواری کرد: ما امیدواریم رئیس جمهور محترم و مشاورانش و نیز مجلس محترم همه و همه تدبیری بیندیشید که افراد صالح ، کاردان، انقلابی، مردمی، ولایی و دشمن ستیز و جهادی روی کار آمده و بر مسند اجرا تکیه زنند که البته متاسفانه در این انتخاب هایی که در این چند روز اخیر صورت گرفت، شایسته سالاری لحاظ نشده، افرادی انتخاب شده اند که در فتنه ۱۴۰۱ علیه نظام اسلامی و نیروی مسلح جان برکف موضع گرفته اند و کارنامه خوبی ندارند و یا افرادی انتخاب شده اند که دارای پرونده فساد هستند و اینها مایه نگرانی جامعه اسلامی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha