جمعه ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ |۳ صفر ۱۴۴۶ | Aug 9, 2024
بروجرد

حوزه/امام جمعه بروجرد گفت : انسجام و اقتدار جبهه مقاومت موجب خشکاندن ریشه غده سرطانی صهیونیسم جنایتکار شده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت‌الاسلام سید علی حسینی امام جمعه بروجرد امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان با بیان اینکه رژیم جعلی ،پوشالی و جنایتکار صهیونیسم روز به روز در بین مردم آزاده و استکبار ستیز دنیا منفورتر می شود افزود:رژیم صهیونیستی با ترور شهید هنیه بیش از هر زمان دیگری در دنیا رسوا شد.

وی با بیان اینکه جبهه مقاومت با ایمان به خدا و اتحاد همدلی روز به روز به پیروزی نزدیک تر می شود اظهار داشت: انسجام و اقتدار روز افزون جبهه مقاومت موجب خشکاندن غده سرطانی رژیم صهیونیستی شده است‌.

امام جمعه بروجرد با بیان اینکه پس از شهادت اسماعیل هنیه، شخصیت دیگری انتخاب شد که این انتخاب موجب شد تا رژیم‌صهیونیستی در وحشتی عجیب فرو رود خاطر نشان کرد: جبهه مقاومت ضربات سختی را به جنایتکاران وارد خواهد کرد و انتقامی سخت از دشمن خواهد گرفت.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به روز خانواده و تکریم بازنشستگان بر تحکمیم اصول بنبان خانواده تاکید کرد و گفت: خانواده باید با حفظ حرمت کلامی،عاطفی و حمایتی انسجام خود را حفظ نموده و دستگاه های دینی و فرهنگی نیز برای ارتقا معنویت در بین خانواده ها برنامه های منسجم و هدفمند برگزار کنند.

وی با تبریک و قدردانی از مدال آوران المپیک به ویژه دختران ایرانی شرکت کننده در مسابقات المپیک افزود: دختران ما با حجاب اسلامی توانستند با افتخار پرچم ایران اسلامی را در جهان به اهتراز درآورند.

امام‌ جمعه بروجرد در پایان با تاکید بر حمایت جدی و مستمر از واحدهای صنعتی کوچک تصریح کرد: بی شک حمایت مستمر و جدی دولت از این واحدها می تواند در حل مشکلات تولیدی ها و کاهش بیکاری جامعه موثر باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha