جمعه ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ |۳ صفر ۱۴۴۶ | Aug 9, 2024
غلامعلی صفایی بوشهری

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: اسرائیلی‌ها به تدریج خواهند دید که انتقام ایران و محور مقاومت چگونه زمینه محو رژیم اشغالگر قدس را فراهم خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، با اشاره به مشکل ناترازی برق در کشور، بر لزوم صرفه‌جویی در مصرف برق تاکید کرد.

وی افزود: با وجود تمام تلاش‌های انجام شده، میزان برق تولیدی به اندازه نیاز مصرف نیست از این رو همه مردم باید با خاموش کردن یک لامپ یا کولر اضافی به افزایش پایداری جریان برق کمک کنند.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری از کارفرمایان دولتی و غیردولتی خواست تا به‌دلیل شدت گرما، اهتمام جدی داشته و فشار کمتری به کارکنان وارد و با تغییر و کاهش ساعت‌های کاری در اوج گرما به آنان کمک کنند.

خطیب نمازجمعه بوشهر با اشاره به صدور برخی احکام دولتی گفت: احکام صادر باید طبق موازین اجرا شوند، اما مسئولان قبل از اجرا باید مشکلات مردم در مسیر اجرا را مشخص کنند.

وی اظهار کرد: چنان چه قرار است یک عمارت تخلیه شود، باید پیش از هر اقدامی به فکر حل مشکلات مردم بود تا کسی دچار مشکل مسکن نشود.

امام جمعه بوشهر گفت: رژیم اشغالگر قدس باید بداند که در پیش‌روی آن‌ها، انتقام سختی قرار داشته و زجر انتظار عملیات انتقام را خواهند کشید و همچنین این انتقام به موقع و موثر بر آن‌ها تحمیل خواهد شد.

وی به کشورهایی که برای میانجیگری و خویشتن‌داری تماس گرفته‌اند اشاره کرد و افزود: چرا این کشورها رژیم صهیونیستی را به‌خاطر اقدامات تروریستی محکوم نکرده‌اند؟ اسرائیلی‌ها به تدریج خواهند دید که این انتقام چگونه زمینه محو رژیم اشغالگر قدس را فراهم خواهد کرد.

امام جمعه بوشهر همچنین به مناسبت ۲۳ مردادماه سالروز مقاومت اسلامی تصریح کرد: با توجه به اینکه بوشهر به‌ عنوان پایتخت مقاومت اسلامی ایران مطرح است، باید این روز به‌طور ویژه پاس داشته شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha