جمعه ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ |۳ صفر ۱۴۴۶ | Aug 9, 2024
امام جمعه شوط

حوزه/ حجت الاسلام جباری گفت: امروز رشد و تعالی اندیشه اسلامی و انقلابی منوط به حضور مردم در صحنه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام محمدرضا جباری امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان شوط که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، اظهار داشت: اگر در جامعه‌ای تقوا حاکم نباشد، انسان‌هایی که خود باید مسئله حل کن باشند به مسئله ساز و مشکل ساز تبدیل می‌شوند، لذا در ساختار اساسی هر جامعه باید تقوا اجتماعی رعایت شود.

وی ادامه داد: یکی از زمینه‌های امر به معروف انتقال تجربه‌های بازنشسته‌ها به نسل جوانان است و نباید بازنشستگی را با بی‌خیالی اشتباه بگیریم، جامعه‌ای رشد می‌کند که از تجربیات دیگران استفاده کند و لذا بازنشسته‌ها نباید بعد از بازنشستگی در باغ‌ها عمر خود را تلف کنند، بلکه باید تجربیات اجتماعی خود را به نسل جوان انتقال دهند.

امام جمعه شوط تصریح کرد: ستاد اقامه نماز جمعه آماده استقبال از نظرات و تجربیات فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و دینی کسانی است در جامعه عمر خود را صرف کرده و تجربه اندوخته‌اند.

وی تأکید کرد: اخبار حاکی از آشفتگی بازار سیاسی در دنیاست و البته ما نگران نیستیم و باید رویش‌ها را در کشور ببینم و اگر نبینیم از آینده ناامید خواهیم شد.

حجت الاسلام جباری ابراز کرد: روزهای گذشته، روز خبرنگار را پشت سر گذاشتیم، باید خبرنگار در روایت حقایق کوشا باشد و موفقیت‌ها و تعالی کشور و شهرستان‌ها را روایت کنند، جاده ابریشم در شهرستان شوط در حال اجرا است اما از این مسئله هیچ خبری در رسانه‌ها وجود ندارد و این عدم اطلاع رسانی موجب تاسف است.

وی عنوان کرد: باید خبرنگاران نقاط قوت منطقه را به جامعه بیان، البته ضعف‌ها را نیز از مسئولین مطالبه کنند و نباید فقط به ضعف‌ها توجه شود، متاسفانه خبرنگاران و خبرگزاری‌ها توسعه‌های منطقه را آن طور که باید انعکاس نمی‌دهند.

امام جمعه شوط یادآور شد: امروز رشد و تعالی اندیشه اسلامی و انقلابی منوط به حضور مردم در صحنه است، امروز غزه دچار شریان خونی است و هر لحظه دچار حوادث است، خودمان را برای خونخواهی از یک فرد متعالی که حماس مدیون اوست آماده کرده‌ایم و البته انتخاب جایگزین اسماعیل هنیه نیز بسیار عالی و بجا بود و باید جمعه‌های خشم را تا رسیدن به پیروزی ادامه دهیم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha