جمعه ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ |۳ صفر ۱۴۴۶ | Aug 9, 2024
میر

حوزه / حجت الاسلام میرزاده گفت: با یاری خدا دست انتقام الهی از آستین مجاهدان در ایران و محورمقاومت بر علیه رژیم صهیونیستی بیرون می‌آید و طومار صهیونیست‌ها درهم پیچیده خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام میرزاده امام جمعه موقت بندرعباس در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، اظهار داشت: در سایه رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی، طومار صهیونیست‌ها درهم پیچیده خواهد شد.

وی افزود: اکنون برخی از کشورها جمهوری اسلامی ایران را درباره انتقام از رژیم صهیونیستی، دعوت به خویشتن داری می‌کنند ولی دیگر دیر است.

وی خاطرنشان کرد: چرا هیچوقت رژیم صهیونیستی جنایتکار را دعوت به خویشتن داری نکردند، رژیمی که نماد کودک کشی و ترور است و حتی پس از شهادت اسماعیل هنیه برخی از کشورهای عربی مانند امارات متحده عربی و بحرین این عمل جنایتکارانه رژیم صهیونیستی را محکوم نکردند.

وی ابراز کرد: بنا بر سیره امام حسین(ع)، مُردن عزتمند بهتر از زندگی ذلیلانه است، پس باید به مقاومت ادامه دهیم.

وی با اشاره به در پیش بودن مراسم پیاده اربعین ابراز کرد: این مراسم نماد عزت مسلمانان است که هر سال پرشورتر برگزار می‌شود.

امام جمعه موقت بندرعباس تأکید کرد: عزادارانی که به این مراسم مشرف می‌شوند باید آداب مهمانی را در کشور میزبان رعایت کنند، تا بتوانند از این سفر معنوی نهایت استفاده را ببرند.

وی تصریح کرد: با رعایت اخلاق اسلامی در مراسم پیاده روی اربعین، چهره خوبی از شهر و استانمان در کشور میزبان نشان دهیم.

امام جمعه موقت بندرعباس اظهار کرد: دولت جدید از تجریبات دولت‌های قبل برای اداره کشور بهره گیرد و تیمی برای بررسی محاسن و معایب دولت‌ها راه اندازی کند.

وی تصریح کرد: دولتمردان در صورتی که نتوانند مشکلی حل کنند، مردم را به آرامش دعوت کنند و چالشی در جامعه ایجاد نکنند.

وی اظهار کرد: رئیس جمهور جدید در انتصابات خود دقت و افرادی را انتخاب کند که مردم را آرام و با قوه قضاییه و مجلس نیز تعامل داشته باشند.

حجت الاسلام میرزاده گفت: دولت جدید با همفکری نمایندگان استان برای معضل قاچاق سوخت چاره‌ای بیندیشند.

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی در حل این مشکل زحمات زیادی می‌کشد، ابراز کرد: این مشکل تنها با پیگیری نیروی انتظامی و رای صادر کردن دستگاه قضایی حل نمی‌شود.

امام جمعه موقت بندرعباس خاطرنشان کرد: امسال و سال گذشته افراد زیادی در جاده‌ها به علت قاچاق سوخت جان خود را از دست داده‌اند.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha