جمعه ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ |۳ صفر ۱۴۴۶ | Aug 9, 2024
امام جمعه

حوزه/نماینده ولی فقیه در استان لرستان تاکید کرد دولت چهادهم از نیروهای متخصص و کارآمد در کابینه استفاده کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مصلای الغدیر شهرستان با اشاره به اینکه ترور اسماعیل هنیه حادثه ای غم انگیز برای ما بود افزود: رژیم یاغی و جنایتکار صهیونیست ناجوانمردانه مهمان رسمی ایران اسلامی را ترور کرد اما بداند این گرگ صفتی ها و کودک کشی های روزانه در غزه بی انتقام نخواهد ماند و بزودی سیلی محکمی خواهد خورد.

وی با بیان اینکه ملت شهیدپرور و آزاده ایران اسلامی انتقام همه شهدا و جنایت های بی رحمانه رژیم پوشالی صهیونیست را خواهد گرفت، اظهار داشت:ملت ایران اسلامی انتقام را وظیفه انسانی و ملی خود می داند.

امام‌ جمعه خرم آباد با اشاره به اجرای برنامه های متعدد دینی و فرهنگی در استان لرستان خاطر نشان کرد: برپایی مواکب حسینی در مسیر حرکت زائران اربعین حسینی،برگزاری دوره های طرح یاران ولایت ویژه دانش آموزان نخبه،فعالیت های هنری در حوزه جوانی جمعیت،برنامه های هدفمند در حلقات صالحین و اجرای برنامه های قرآنی ویژه اقشار مختلف مردم از برنامه های خوبی است که هم اکنون در استان لرستان در حال برگزاری است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به آتش سوزی های اخیر در سطح مزارع لرستان افزود: بخشی از این آتش سوزی های عمدی است که باید با عاملان این آتس سوزی ها برخورد جدی شود.

وی با اشاره به‌ روز خانواده و تکریم بازنشستگان بر فراهم شدن فضای معنوی توام با ارامش در خانواده ها تاکید و خاطر نشان کرد: باید تلاش کنیم آموزه های قرآنی و دینی در بین خانواده ها گسترش یابد.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به وفات حاج شیخ محمد باقر امیرانصاری از روحانیون دورود لرستان افزود: ایشان عالمی پارسا و ساده‌زیست بودند، عالمی خدمتگزار که حضوری مستمر در محراب و منبر داشت و توانست خدمات اجتماعی و فرهنگی را ارائه دهد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه در روزهای آینده رئیس‌جمهور کابینه خود را به مجلس شورای اسلامی معرفی می کند بر بکارگیری افراد متخصص،توانمند و متعهد در کابینه تاکید کرد و گفت: برای پیشرفت ایران اسلامی و حل مشکلات کشور باید نیروهای جهادی و انقلابی بکار گرفته شوند تا شبانه روز برای خدمت رسانی به مردم در صحنه باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha