جمعه ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ |۳ صفر ۱۴۴۶ | Aug 9, 2024
حاجی بابایی

حوزه / حاجی بابایی با بیان اینکه اولین و آخرین حرف ما، خدمت به مردم و حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی است، گفت: نتیجه این هم‌افزایی‌ها، خدمت بیشتر و بهتر به مردم خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، حمیدرضا حاجی‌بابایی امروز در نخستین نشست هم‌اندیشی نمایندگان مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی که با حضور مدیران مسئول، سرپرستان رسانه استان برگزار شد، با تأکید بر اینکه بنا داریم نشست هم‌اندیشی با اهالی رسانه و نخبگان شهری و سیاسی را به طور مستمر برگزار کنیم، اظهار داشت: امیدواریم در این جلسات هر فردی حرفی برای گفتن دارد، حاضر شود و به بیان دغدغه‌های خود بپردازد.

وی با اشاره به نقش تأثیر گذار خبرنگاران، گفت: این هم‌اندیشی می‌تواند بازتاب مثبتی برای همدان و کشور داشته باشد.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه مهم‌ترین، اولین و آخرین حرف ما، خدمت به مردم و حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی است، خاطرنشان کرد: نتیجه این هم‌افزایی‌ها، خدمت بیشتر و بهتر به مردم خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه در کشور ۵۰۰ هزار پروژه نیمه تمام وجود دارد که از این بین تنها ۵۰ هزار پروژه در حال اجرای عملیات عمرانی هستند، یادآور شد: اختلاف در اجرای پروژه کنارگذر و رینگ سوم در همدان از تفکر سیاسی نشأت گرفته و برای آنکه زمین به محدوده شهر اضافه شود با آن مخالفت کردند، بنابراین بنده هیچ مخالفتی با هیچ پروژه‌ای نداشته و نکرده‌ام و فقط اولویت‌بندی کرده و به دنبال رونق رینگ سوم شهر هستیم.

نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی، به تشریح برخی اقدامات انجام شده در عرصه رفع مشکلات مسکن در همدان پرداخت و گفت: در این راستا باید سه هزار هکتار زمین به همدان افزوده شود.

وی امسال را سال مسکن همدان خواند و ابراز کرد: به دنبال آن هستیم تا نقشه جامع شهر همدان و رینگ سوم اجرا شود.

حاجی بابایی، با اشاره به اینکه تا زمانی که سه هزار هکتار به محدوده شهری همدان اضافه نشود، قیمت مسکن کاهش پیدا نمی‌کند، خاطرنشان کرد: خبرنگاران با آماده کردن فضای سیاسی و مطالبه‌گری در شهر، می‌توانند هموار شدن این موضوع و رفع مشکل را رقم بزنند.

وی با بیان اینکه اقداماتی که در همدان انجام شده دارای پیوست گردشگری هستند، تصریح کرد: در همین عرصه نیز به موزه منطقه‌ای هگمتانه ۲۰۰ میلیارد تومان بودجه اختصاص یافته است.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه ما در کشور مصوبه داریم اما در استان قدرت، آمادگی و شرایط اجرای آن را نداریم، اظهار کرد: راهکار حل بخش قابل توجهی از گره ترافیک شهر همدان که امروز همه مردم با آن روبرو هستند، در گرو اجرای تراموا می‌باشد، به نحوی که همان مسیری که خودروها می‌روند، تراموا هم می‌رود و اگر انجام شود، نخستین استان کشور خواهیم شد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha