شنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ |۴ صفر ۱۴۴۶ | Aug 10, 2024
کد خبر: 1175948
۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۷
تبریز

حوزه/ به مناسبت روز خبرنگار، از خبرنگاران فعال در زمینه نماز با حضور حجت الاسلام آقاجانی مدیر ستاد اقامه نماز و تفسیر استان تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، به مناسبت روز خبرنگار، از خبرنگاران فعال در زمینه نماز با حضور حجت الاسلام آقاجانی مدیر ستاد اقامه نماز و تفسیر استان تجلیل شد.

حجت الاسلام آقاجانی ضمن تبریک روز خبرنگار، با اشاره آیه ۵۶ سوره حجرات، گفت: خداوند در قرآن می فرماید: ای کسانی که ایمان آورده‌اید! اگر شخص فاسقی خبری برای شما بیاورد، درباره آن تحقیق کنید، مبادا به گروهی از روی نادانی آسیب برسانید و از کرده خود پشیمان شوید! خبرنگار باید در رسالتی که دارد دقت کند و اهل تحقیق و بررسی بوده و زودباور و سطحی‌نگر نباشد.

وی با بیان رسالتهای خبرنگاران در جامعه اسلامی ادامه داد: افشاگری و رسوا کردن افرادی که کارشان سبب فتنه است، مانعی ندارد، و گاهی هم واجب است چرا که یکی از اهداف خبرگزاری‌های فاسق، ایجاد فتنه و بهم زدن امنیّت نظام است که باید خبرنگاران ما در این جبهه سنگر را خالی نکنند.

در پایان این جلسه از خبرنگاران فعال نمازی بویژه خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان آذربایجان شرقی با اهدای لوح تقدیری با امضای سید احمد زرهانی قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور تجلیل شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha