جمعه ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ |۳ صفر ۱۴۴۶ | Aug 9, 2024
تصاویر/ حضور مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم در خبرگزاری حوزه

حوزه/ مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم گفت: ۱۹۰ نفر از نیروهای این جمعیت در قم برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی به مرزها و کشور عراق اعزام شده اند و خدمت رسانی تا این مراسم پرشکوه ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، محمدرضا بهرامی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم امروز جمعه در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به در پیش بودن ایام اربعین خاطرنشان کرد: هم اکنون ۲۰۰ دستگاه آمبولانس و خودروهای نجات هلال احمر به مرزها و شهرهای مقدس کربلا، نجف، سامرا و کاظمین اعزام شده است که از استان قم ۱۹۰ امدادگر در قالب پزشک، پرستار و نیروهای امدادی در این مراکز حضور یافته‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر ستان قم بیان کرد: خدمات این تجهیزات و نیروهای امدادی از سه‌شنبه گذشته آغاز شده و تا زمانی که زائران ایرانی در مرزها و شهرهای زیارتی عراق حضور داشته باشند، نیروهای امدادی نیز در کنار زائران خواهند ماند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخابات مجامع هلال احمر استان اظهارکرد: از ۲۲ هزار داوطلب جمعیت هلال احمر بیش از ۳ هزار نفر واجد شرایط شرکت در این انتخابات هستند، در این دوره ۹ نفر از سوی داوطلبان جمعیت هلال احمر برای امور اجرایی و بازرسی هلال احمر انتخاب می‌شوند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان افزود: این انتخابات هر چهار سال یک‌بار برگزار می‌شود که شعب اخذ رای تا ساعت ۱۳ امروز برای دریافت آرای داوطلبان فعال خواهد بود.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha