یکشنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ |۵ صفر ۱۴۴۶ | Aug 11, 2024
پیام تبریک امام‌ جمعه و استاندار کرمانشاه در پی افتخارآفرینی جوان کرمانشاهی در المپیک

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان و استاندار کرمانشاه در پیام مشترکی افتخارآفرینی آرین سلیمی تکواندوکار کرمانشاهی در المپیک و کسب مدال طلای این مسابقات را تبریک گفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کرمانشاه، نماینده ولی فقیه در استان و استاندار کرمانشاه در پیام مشترکی افتخارآفرینی آرین سلیمی تکواندوکار کرمانشاهی در المپیک و کسب مدال طلای این مسابقات را تبریک گفتند.

متن پیام بدین شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

درخشش غرورآفرین آرین سلیمی، جوان برومند، مستعد و پرافتخار استان کرمانشاه در المپیک پاریس ۲۰۲۴ و کسب مدال طلا رشته تکواندو مایه مباهات، نشاط و امید مردم ایران به‌ویژه کرمانشاهی‌های عزیز و جامعه ورزشی این دیار شده است.

موفقیت‌ ارزشمند این فرزند شایسته سینه ستبر و چهره زیبای ایران اسلامی، جلوه‌ای از اراده و انگیزه مستحکم و همت و پشتکار جوانان ایران و کرمانشاه برای فتح قله‌های افتخار و اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در میادین جهانی است.

اینجانبان کسب مدال‌ طلای المپیک توسط ورزشکار غیرتمند استان را به این جوان افتخار آفرین، مردم شریف ایران و استان کرمانشاه، به‌ویژه جامعه بزرگ ورزش و خانواده محترم وی تبریک می‌گوییم و سلامتی و توفیق هرچه بیشتر آرین سلیمی و همه جوانان سختکوش ایران اسلامی و دیار زاگرس سرافراز را از خداوند متعال مسالت می‌نماییم.

حبیب‌الله غفوری

نماینده ولی ‌فقیه در استان و امام‌ جمعه کرمانشاه

محمدطیب صحرایی

استاندار کرمانشاه

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha