جمعه ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ |۳ صفر ۱۴۴۶ | Aug 9, 2024
تبریز

حوزه/ حجت الاسلام حسینی نسب، گفت: کار جهادی با کنترل از راه دور ممکن نیست، خستگی ناپذیری، بی مزد و بی منت کار کردن و از میز ریاست جدا شدن از مصادیق کار جهادی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، حجت الاسلام سید عمران حسینی نسب در خطبه‌های نماز جمعه شهر سلطانیه با اشاره به وظایف متقابل دولت و ملت درباره وظایف نهادها و مردم نسبت به دولت، اظهار داشت: باید همه تلاش کنند دولت موفق شود و این توصیه مقام معظم رهبری است که فرمود موفقیت دولت، موفقیت همه ما است.

امام جمعه سلطانیه به راهبرد نهاد نماز جمعه و ائمه جمعه در مواجهه با دولت اشاره کرد و با بیان اینکه نهاد نماز جمعه در مواجهه با دولت‌ها همیشه به راهبرد مقام معظم رهبری عمل کرده و خواهد کرد، گفت: منطق نهاد نماز جمعه در مواجهه با همه دولت‌ها، دفاع واقع بینانه و نقد منصفانه است.

وی با بیان اینکه توجه به مسائل اصلی و پرهیز از انتخاب افراد مسئله دار وظیفه دولت است، خاطرنشان کرد: بر اساس فرمایش امیرالمؤمنین(ع) در هر دولتی اگر دولتمردان به جای مسائل اصلی به مسائل فرعی و حاشیه‌ای سرگرم شوند و در گزینش‌ها و انتصاب‌ها، افراد با کفایت، لایق و شایسته را کنار بگذارند، شکست می‌خورند.

امام جمعه سلطانیه، با بیان اینکه کار جهادی باید استمرار داشته باشد، اظهار کرد: کار جهادی با کنترل از راه دور ممکن نیست، بلکه خستگی ناپذیری، بی مزد و بی منت کار کردن و از میز ریاست جدا شدن از مصادیق کار جهادی است.

حجت الاسلام حسینی نسب، اقتصاد را اولویت اول کشور دانست و گفت: رئیس جمهور در ثبت نام، در مناظرات و سخنرانی‌ها به اجرای سیاست‌های کلی ابلاغی مقام معظم رهبری و تمرکز بر برنامه هفتم توسعه تأکید داشت و شبکه امامت جمعه در سراسر کشور نیز از این راهبرد استقبال می‌کند.

وی تأکید کرد: کمبود آب شرب روستاهای شکورآباد و سلمان کندی که البته با تعامل مردم و مسئولان حل شدنی است و نبود ادارات در شهرستان که موجب تضییع حق شهرستان می‌شود و قطعاً اگر سازمان تبلیغات اسلامی، اوقاف، فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان باشد بودجه مستقلی خواهند داشت، از مشکلات فعلی شهرستان است.

امام جمعه سلطانیه با اشاره به ترور و شهادت شهید هنیه، آمریکا و اروپا را شریک رژیم صهیونیستی و اسرائیل را عامل ترور خواند و تأکید کرد: صهیونیست‌ها این روزها مثل یک اعدامی در انتظار اجرای حکمش است و قطعاً میهمان کشی رژیم صهیونیستی بی‌پاسخ نخواهد ماند و پس از سنجش جوانب، قاطعانه و هوشمندانه و پشیمان‌کننده عملیاتی خواهد شد و دشمن حیوان‌صفت را بر سر جای خود خواهد نشاند.

حجت الاسلام حسینی نسب، به سالروز جدایی بحرین از ایران در ۲۳ مرداد سال ۱۳۵۰ اشاره کرد و با بیان اینکه یکی از خیانت‌های پادشاهان پهلوی و قاجاری جدایی بخش‌هایی از خاک ایران است، یادآور شد: شاه پهلوی به بهانه اینکه بحرین دیگر نفت ندارد و برای ما اهمیتی ندارد، با برنامه‌ریزی آمریکا و انگلیس بحرین را از ایران جدا کرد.

انتهای پیام .../

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha