شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳ |۱۵ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 19, 2024
علی درویشی

حوزه/نشست شورای نظارت بر کودکستان‌ها با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام و اعضای شورا در سالن جلسات شهید غیاثی برگزار شد و بر اهمیت نظارت و غربالگری در این حوزه تأکید شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ایلام، نشست شورای نظارت بر کودکستان‌ها به ریاست علی درویشی، مدیرکل آموزش و پرورش استان، در تاریخ ۲۸ مهرماه ۱۴۰۳ در سالن جلسات شهید غیاثی برگزار شد. در این نشست، درویشی ضمن تقدیر از تلاش‌های اعضای شورا، کودکستان‌ها را بخشی حیاتی از نظام آموزشی رسمی دانست و بر اهمیت این دوره آموزشی تأکید کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به لزوم به‌کارگیری امکانات و ظرفیت‌های موجود برای تسهیل فعالیت‌های کودکستان‌ها، بر ضرورت همکاری بین مجموعه‌های مختلف در زمینه غربالگری نوآموزان تأکید کرد. وی بیان کرد: غربالگری باید به بهترین شکل ممکن و با همکاری نهادهای مرتبط انجام شود.

فاطمه پاپی، معاون آموزش ابتدایی و دبیر شورای نظارت بر کودکستان‌ها، نیز در این نشست بر اهمیت بیمه نوآموزان تأکید کرد و به همکاری با سازمان بهزیستی در زمینه غربالگری اشاره نمود. او خاطرنشان کرد: نظارت و بازدید میدانی از کودکستان‌ها در اولویت برنامه‌ها قرار دارد. پاپی همچنین به آمار ۳۸۰ کودک دو زبانه که سال گذشته در کودکستان‌ها تحت آموزش قرار گرفتند، اشاره کرد.

در این نشست، موضوعاتی از جمله قراردادهای کودکستان‌ها، محتوای آموزشی یارستان‌ها و بررسی گزینش مربیان نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha