شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳ |۱۵ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 19, 2024
تصاویر/دیدار مدیرکل پدافند غیرعامل ایلام با نماینده مقام معظم رهبری

حوزه/ حجت الاسلام‌والمسلمین کریمی‌تبار گفت: شهید سنوار سالیان طولانی از عمر خود را در زندان‌های صهیونیست‌ها گذراند و خدمات ارزنده‌ای به جبهه مقاومت و جهان اسلام ارائه داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ایلام، حجت الاسلام‌والمسلمین کریمی‌تبار نماینده ولی‌فقیه در استان ایلام، امروز در دیدار با مدیرکل پدافند غیرعامل استان، ضمن تسلیت شهادت یحیی سنوار، اظهار داشت: این شهید سالیان طولانی از عمر خود را در زندان‌های صهیونیست‌ها گذراند و خدمات ارزنده‌ای به جبهه مقاومت و جهان اسلام ارائه داد.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری، افزود: رهبر معظم انقلاب فرمودند عملیات طوفان‌الاقصی، رژیم صهیونیستی را ۷۰ سال به عقب برگرداند.

امام‌جمعه ایلام خاطرنشان کرد: این عملیات، که با رهبری و مدیریت شهید سنوار انجام شد، عدم مشروعیت نظام صهیونیستی را در جهان مشخص کرد.

حجت الاسلام‌والمسلمین کریمی‌تبار ادامه داد: شهید سنوار به عنوان یک رهبر مبارز و مقاوم و شهادت‌طلب در جریان درگیری مستقیم با یک واحد نظامی رژیم صهیونیستی در رفح به شهادت رسیده است.

وی بر اهمیت تجهیز و تکمیل زیرساخت‌های حیاتی و اجرای ملاحظات پدافند غیرعامل تأکید کرد و یادآور شد: کشور ما جنگ‌طلب نیست، اما در مواجهه با هر حمله احتمالی، آمادگی کامل را دارد که از زیرساخت‌ها و سرزمین خود دفاع کند.

امام‌جمعه ایلام، پدافند غیرعامل را بازدارنده‌ای مهم در برابر دشمن عنوان کرد و گفت: اداره‌ها و نهادها باید دستورالعمل‌ها و مصوبات پدافند را به‌صورت دقیق اجرا کنند.

وی بر ضرورت ارتقای زیرساخت‌های حوزه آب، برق و گاز تأکید کرد و ادامه داد: ملاحظات این حوزه نیز باید رعایت شود.

وی با بیان اینکه قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی بسیار بالاست، تصریح کرد: با اقتداری که در حوزه نظامی به‌دست آمده، هیچ کشوری قدرت تعرض به کشور ما را ندارد.

حجت الاسلام‌والمسلمین کریمی‌تبار اظهار کرد: اگر زیرساخت‌های پدافند غیرعامل قوی باشد، علاوه بر زمان جنگ، در مواقع حوادث طبیعی مانند سیل و زلزله نیز می‌توانیم موفق عمل کنیم و تخریب زیرساخت‌ها را به حداقل برسانیم.

وی بر اهمیت برگزاری رزمایش‌های متعدد در این راستا تأکید کرد و گفت: نقش ۱۱ کارگروه پدافند غیرعامل استان بسیار مهم و اساسی است.

نماینده ولی‌فقیه در استان ایلام، به تجربه ایام کرونا اشاره کرد و گفت: این تجربه به ما نشان داد که چه نقاط ضعف و قوتی داریم و باید از آن درس بگیریم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha