شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳ |۱۵ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 19, 2024
1

حوزه/ حجت الاسلام نظاری گفت: پهپادی که از شهید سنوار فیلم برداری می‌کرد نشان داد که اسرائیلی‌ها از ترس از نزدیک حتی جرات پرت کردن یک جسم کوچک را هم ندارند.

حجت الاسلام علی نظاری مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، ضمن محکوم کردن جنایت رژیم منحوس صهیونیستی در به شهادت رساندن یحیی سنوار، الگوی مقاومت و رهبر مقتدر و مغز متفکر حماس، اظهار داشت: براساس آیات قرآن، خداوند مجاهدین را فضیلت و اجری داده که قابل ستایش است.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) کاشان، گفت: شهید یحیی سنوار از جمله کسانی بود که برای خدمت به جبهه مقاومت در مبارزه با ظلم، بالغ بر ۲۰ سال در زندان‌های رژیم صهیونیستی مورد شکنجه، آزار و اذیت قرار گرفت.

حجت الاسلام نظاری با بیان اینکه شهید سنوار در خط مقدم جبهه مقاومت به فیض شهادت نائل آمد، ابراز کرد: پهپادی که از شهید سنوار فیلم برداری می‌کرد نشان داد که اسرائیلی‌ها از ترس از نزدیک حتی جرات پرت کردن یک جسم کوچک را هم ندارند.

حجت الاسلام نظاری با بیان اینکه رژیم صهیونیستی فکر می‌کند با شهادت فرماندهان مقاومت می‌تواند به‌مقصد خود برسد، یادآور شد: رژیم کودک کش اسرائیل هیچگاه به اهداف خود نخواهد رسید.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) کاشان، با بیان اینکه با اراده خداوند متعال وارثین زمین، مستضعفین عالم خواهند بود، خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی براساس وعده الهی بزودی از بین خواهد رفت.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha