شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳ |۱۵ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 19, 2024
حجت الاسلام موسوی

حوزه / حجت الاسلام موسوی گفت: امروز آشنایی با زبان از کمالات انسانی محسوب می‌شود، چرا که اگر زبان نباشد نمی‌توان تفقه کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام سید مجتبی موسوی راسخ امروز در دیدار مسئولین ارتباطات و بین الملل حوزه‌های علمیه کشور، اظهار داشت: امروز در منطقه شاهد جنایت‌های ناجوانمردانه اسراییل غاصب نسبت به مردم مظلوم لبنان، فلسطین و غزه هستیم و همانطور که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی فرمودند، ان‌شاءالله شاهد فروپاشی این رژیم جعلی خواهیم بود.

معاون ارتباطات حوزه علمیه قزوین، خاطرنشان کرد: در پاسخ به جنایت رژیم صهیونیستی، عملیات «وعده صادق ۲» یک عملیات موفق بود که توانست به اهداف ترسیم شده دست یابد و اثر خود را در منطقه گذاشت. باید بدانیم همه این توانمندی‌ها ثمره خون شهداست.

وی ضمن تبریک و تسلیت شهادت یحیی سنوار، بیان کرد: شهید سنوار تا آخرین لحظه حیاتش دست از مبارزه با دشمن خونخوار برنداشت.

وی ادامه داد: فرهنگ دین باید به سراسر جهان منتقل شود و لازمه این اقدام فراگیری زبان‌های بین‌المللی است.

معاون ارتباطات حوزه علمیه قزوین، ابراز کرد: امروز دشمن با انواع توطئه‌ها و ازطریق رسانه‌ها و فضای مجازی درصدد ایجاد اختلاف قومی و مذهبی و کمرنگ کردن آداب و سنن دینی و مذهبی و ترویج باورهای ضددینی است.

وی ادامه داد: امروز آشنایی با زبان از کمالات انسانی محسوب می‌شود، چرا که اگر زبان نباشد نمی‌توان تفقه کرد.

حجت الاسلام موسوی خاطرنشان کرد: مرکز زبان حوزه علمیه قزوین در مدت چهارسال تاسیس خود توانسته برکات علمی برای دانش آموختگان و فراگیران زبان‌های مختلف به همراه آورده که باید از مدیریت حوزه علمیه استان به خاطر حمایت‌های ارزشمند به این نهاد علمی قدردانی نمایم.

معاون ارتباطات و بین‌الملل حوزه علمیه قزوین، خاطرنشان کرد: مرکز زبان حوزه علمیه قزوین این کلاس‌ها را برای طلاب، اساتید، دانش‌آموزان و دانشجویان و به طور کلی برای اقشار مختلف مردم و علاقه‌مندان در بعدازظهر دایر نموده که خوشبختانه مورد استقبال عموم خانواده‌ها نیز قرار گرفته است.

وی به فعالیت‌های انجام شده توسط امور ارتباطات و بین الملل حوزه علمیه استان قزوین پرداخت و گفت: تفاهم نامه‌ای با دانشگاه‌های مختلف استان قزوین، برگزاری اردوهای زیارتی و دیدار با مراجع عظام در قم و تشکیل غرفه‌های فرهنگی و تبلیغی در ایام ماه محرم و اربعین از جمله این اقدامات است.

حجت الاسلام راسخ اظهار کرد: در حال حاضر ۳۰۰ زبان آموز در مرکز زبان حوزه علمیه استان قزوین مشغول فراگیری زبان‌های خارجی می‌باشند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha