شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳ |۱۵ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 19, 2024
مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر

حوزه/ در آئینی با حضور امام جمعه و بخشدار ویژه خارگ، مدیرکل تبلیغات اسلامی و جمعی از فعالان فرهنگی دفتر ویژه اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر در جزیره خارگ راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام محمد قادری، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر ظهر امروز در مراسم راه اندازی دفتر ویژه بر بهره‌گیری تبلیغات اسلامی از شبکه عظیم مردمی مساجد، هیأت مذهبی، امامان محله و پایگاه‌های اجتماعی و مؤسسات و خانه‌های قرآنی و کانون‌های فرهنگی تبلیغی در عرصه تبیین اسلام ناب محمدی تأکید کرد.

وی افزود: خارگ دارای غنای فرهنگی و اهمیت بسیار بالایی برای سازمان تبلیغات اسلامی بوده و این سازمان برنامه‌های ویژه و مستمری را در حوزه‌های مختلف فرهنگی برای این جزیره تدوین کرده است.

دشتی‌زاده بخشدار ویژه خارگ نیز در این مراسم تواصی به حق و تواصی به صبر را به عنوان یکی از ویژگی‌های سازمان تبلیغات اسلامی برشمرد و گفت: بهره‌گیری از این دو ویژگی برای عبور از پیچ و خم‌ها اهمیت زیادی دارد و اجازه دسیسه چینی و پیاده کردن نقشه‌های شوم به دشمن داده نخواهد شد.

وی علم و اخلاق را دو بال جهاد تبیین عنوان کرد و افزود: کنشگران عرصه جهاد تبیین باید ضمن آشنایی با شیوه‌های نوین تبلیغ و داشتن علم و تخصص، مزین به اخلاق حسنه باشند.

در پایان این مراسم حجت‌الاسلام محسن ملکوتی به عنوان مسئول دفتر ویژه تبلیغات اسلامی در جزیره خارگ منصوب شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha