شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳ |۱۵ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 19, 2024
صفایی بوشهری

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری اضافه کرد: از مردم ولایت‌مدار استان بوشهر به ویژه حوزه علمیه خواهران تشکر می‌شود که یک اقدام به جا و شایسته انجام دادند و نشان دادند که چقدر در عرصه حمایت از مردم مظلوم فلسطین و لبنان و اطاعت از مقام معظم رهبری پیشگام و پیشران هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر ظهر امروز در دیدار با بانوان فعال در عرصه کمک به مردم مظلوم لبنان و فلسطین و همچنین جبهه مقاومت، گفت: اگر کسی از مردم لبنان و فلسطین حمایت نکند مسلمان نیست و لازم است همه مردم از جهان گوناگون بیانی، کمک مالی و دیگر امکانات به خط مقاومت و مردم ستم‌دیده و مقتدر لبنان و فلسطین کمک کنند و تحقق این مهم نشان از اسلامیت و انسانیت است.

امام جمعه بوشهر در ادامه با تقدیر از برگزارکنندگان پویش "ایران همدل" در سطح ملی، تصریح کرد: این پویش یک کار انسانی و شرعی است و از دفتر مقام معظم رهبری و کسانی که در این پویش شرکت می‌کنند صمیمانه قدردانی می‌شود چون یک حماسه‌ای از همدلی در حمایت از مردم لبنان و فلسطین به نمایش گذاشتند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر اضافه کرد: از مردم ولایت‌مدار استان بوشهر به ویژه حوزه علمیه خواهران تشکر می‌شود که یک اقدام به جا و شایسته انجام دادند و نشان دادند که چقدر در عرصه حمایت از مردم مظلوم فلسطین و لبنان و اطاعت از مقام معظم رهبری پیشگام و پیشران هستند.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری، اضافه کرد: به‌زودی پویش بزرگ در سطح استان بوشهر به نام پویش "ایران همدل" و ذیل آن "بوشهر همدل" ایجاد می‌شود که تمام استان در یک برنامه‌ریزی دقیق به مردم عزیز فلسطین و لبنان در هر شکلی که توانایی دارند کمک می‌کنند.

گفتنی است، حوزه علمیه خواهران در سطح استان بوشهر با راه اندازی پویش کمک به جبهه مقاومت بنابر فرامین امام خامنه ای در میان بانوان، توانسته قطعات زیادی از طلا، اهدایی از طرف بانوان انقلابی به ارزش تقریبی بیست و پنج میلیارد ریال را جمع آوری کنند.

انتهای پیام/.

تقدیر ویژه امام جمعه بوشهر از حوزه علمیه خواهران در پویش "ایران همدل"

تقدیر ویژه امام جمعه بوشهر از حوزه علمیه خواهران در پویش "ایران همدل"

تقدیر ویژه امام جمعه بوشهر از حوزه علمیه خواهران در پویش "ایران همدل"

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha